Η Μαρία Κωνσταντινοπούλου γεννήθηκε  και μεγάλωσε στην Αθήνα μέχρι τα 8 της χρόνια. Κατόπιν έζησε στο Βερολίνο μέχρι τα 13 της. 

Σπούδασε Ψυχολογία και έκανε μεταπτυχιακό στην Παιδοψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στη Συμβουλευτική Ψυχολογία καθώς και στην ψυχοθεραπεία με άμμο (Sandtray therapy). Επιπλέον μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική αγωγή, με έμφαση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς.

Εκπαιδεύτηκε στον Πανελλήνιο Σύλλογο Σχολών Γονέων της Μαρίας Χουρδάκη στην εκπαίδευση και τον συντονισμό Σχολών Γονέων. Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στη Διαχείριση Προβλημάτων της Σχολικής Τάξης, στις Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στο Ειδικό Πρόγραμμα Παρέμβασης βασισμένο στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, στα Βασικά εργαλεία για την διαχείριση συμπεριφοράς στο Σχολείο και την παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.

Έχει παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Ομαδική Ανάλυση, κατέχει επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) και του Ερωτηματολογίου Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων (ΕΔΕΠΠΕ). Έχει συμμετάσχει στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο  ''Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε'' και είναι ομότιμο μέλος του του Συλλόγου Ελλήνων Ενήλικων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ.

Έχει σπουδάσει υποκριτική θεάτρου και έχει ασχοληθεί με το θεατρικό παιχνίδι και τις παιδικές ομάδες θεάτρου. Έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση και ως προς την προσωπική της ανάπτυξη, έχει κάνει 11 χρόνια ψυχοθεραπεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.

Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και ενηλίκων και ως ειδική παιδαγωγός σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ενώ παράλληλα συντονίζει ομάδες γονέων. 
Οργανώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην συναισθηματική αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών. Διατηρεί το ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στην Ηλιούπολη αρχήΖΩ και αρχήΖΩ junior. Τέλος αρθρογραφεί αναλύοντας θέματα δυσκολίων μάθησης και ψυχολογίας σε διάφορους ιστότοπους.









Η Πένυ Κεφαλά είναι απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Από τα πρώτα βήματα της επαγγελματικής της σταδιοδρομίας
επεδίωξε την περαιτέρω επιμόρφωσή της, με στόχο να ανταποκρίνεται βέλτιστα στις εκπαιδευτικές, ψυχοκινητικές και ψυχοκοινωνικές ανάγκες παιδιών και ενηλίκων με ειδικές
μαθησιακές, νοητικές, κινητικές και κοινωνικές δυσκολίες. 

Εποπτεύεται από καταξιωμένους εργοθεραπευτές και έχει ολοκληρώσει την ατομική και ομαδική της ψυχοθεραπεία έπειτα από 8 χρόνια.

Συνεργάζεται χρόνια ως παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια με ιδιωτικά ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα ειδικών θεραπειών, ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί σε ψυχιατρικές δομές με ενήλικες στο “Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής (Ψ.Ν.Α.)” , στην “Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αιγινήτειο Νοσοκομείο” , στην Ψυχιατρική Κλινική Σινούρη, καθώς και στην Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών ''Πόρτα Ανοιχτή'' με άτομα με κινητικές και νοητικές αναπηρίες.

Είναι πιστοποιημένη Marte Meo Therapist, μέθοδος η οποία αποσκοπεί στην δημιουργία
σχέσεων ασφαλούς σύνδεσης στην ανάπτυξη θετικής επικοινωνίας, καθώς και στην
συναισθηματική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών. Έπειτα έχει ολοκληρώσει την
εκπαίδευσή της στο Life Coach στο “Εθνικό &Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών”.

Εκπαιδεύεται στις Αρχές Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς με συνεχή εποπτεία από
πιστοποιημένο αναλυτή Συμπεριφοράς. Καθώς, έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση στην
Αισθητηριακή Ολοκλήρωση στο “Παιδιατρικό Ινστιτούτο ΠΑΙΔ.Ι” και την Sherborne
Developmental Movement, μέθοδος κινησιοπαιδαγωγικής αγωγής. 

Επιπροσθέτως, έχει εκπαιδευτεί στην Εκμάθηση Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, στην Θεραπευτική Ιππασία–Ιπποθεραπεία (Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε) στον Πανελλήνιο Σύλλογο θεραπευτικής ιππασίας και ιπποθεραπείας, , όπου έχει εργαστεί για χρόνια εφαρμόζοντας τις μεθόδους. 

Ακόμη είναι εκπαιδευμένη στην δομημένη εκπαίδευση (TEACCH).
Έπειτα από πολυετή εμπειρία σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, κινητικές και αναπτυξιακές διαταραχές, ενήλικες και ψυχιατρικούς ασθενείς συνεχίζει να επιδεικνύει μεγάλο ενδιαφέρον για την επίδραση του παιχνιδιού στην ανάπτυξη του συναισθήματος και των ψυχοκινητικών δεξιοτήτων κατά την παιδική ηλικία και όχι μόνο. 

Επιπλέον, αρθρογραφεί στην ιστοσελίδα www.epitrapaizoume.gr για επιτραπέζια παιχνίδια που ενισχύουν γνωστικές, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες.







Η Μάνια Σαριγκουλέ είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και     Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έπειτα συνέχισε τις σπουδές της στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ειδική Αγωγή-Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ίδιου εκπαιδευτικού ιδρύματος και την Υπαρξιακή Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο Αντίστιξη. 

Έχει παρακολουθήσει ετήσιους κύκλους επιμόρφωσης με τίτλο ‘Θέματα Ειδικής Αγωγής Αγωγής-Μαθησιακές Δυσκολίες’ στο Εκπα και ‘Παιδοψυχολογίας-Παιδοψυχιατρικής’ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. 

Επιπλέον έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων εξειδίκευσης σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, τη δυσλεξία και τη φωνολογική ενημερότητα, τις γραφοκινητικές δυσκολίες, τη δεπυ, τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος, την παιγνιοθεραπεία, την κλινική ψυχοπαθολογία, τη μουσικοκινητική και ψυχοκινητική αγωγή καθώς και την κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne Developmental Movement

Έχει πραγματοποιήσει ομάδες δημιουργικού παιχνιδιού για παιδιά και γονείς και για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Εργάζεται ως παράλληλη στήριξη σε σχολεία γενικής παιδείας υποστηρίζοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και είναι συνοδός ατόμων ΑΜΕΑ στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα της Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.Μ.Ε.Α. 

Παράλληλα εργάζεται ως ψυχολόγος προσφέροντας συνεδρίες συμβουλευτικής σε γονείς και ψυχοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους και ως ειδική παιδαγωγός προσφέροντας συνεδρίες ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών. 









Η Αντωνία Τσέλιου γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Λογοθεραπεία στο Τ.Ε.Ι Ηπείρου και ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην προαγωγή υγείας παιδιών και εφήβων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. 

Έχει εκπαιδευτεί στη δομημένη εκπαίδευση (TEACCH), στο πρόγραμμα εναλλακτικής επικοινωνίας (PECS), στη μέθοδο Εντατικής Αλληλεπίδρασης (Intensive Interaction), στα Α’ και Β’ επίπεδα Integrated Voice Therapy για την αποκατάσταση διαταραχών φώνησης και στο Feeding Therapy

Έχει παρακολουθήσει ετήσια εκπαίδευση στην ειδική αγωγή από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης όπου και εκπαιδεύτηκε στη χορήγηση ψυχομετρικών κριτηρίων μαθησιακής και γλωσσικής επάρκειας (DTLA, Λ-α-Τ-ω). 

Είναι εθελόντρια σε οργανισμούς προστασίας παιδιών και ηλικιωμένων.







Η Αναστασία Καντζιάρη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ορεστιάδα. Σπούδασε λογοθεραπεία στο ΤΕΙ Ηπείρου .

Πρόσφατα αναβάθμισε το πτυχίο του ΤΕΙ σε πτυχίο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, δεπυ, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, διαταραχές άρθρωσης. Έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα εναλλακτικής επικοινωνίας(PECS).

Επιπλέον , έχει παρακολουθήσει το βιωματικό σεμινάριο «Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα» CBD.








Η Παλαντζίδου Μαρία-Δέσποινα γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Νηπιαγωγός κι έπειτα συνέχισε τις σπουδές της σε Μεταπτυχιακό επίπεδο, στην Ειδική Αγωγή. 

Ακολούθως, έλαβε εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες, στη χορήγηση σταθμισμένων ψυχομετρικών εργαλείων και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων (Πιστοποιητικό Επάρκειας στα: Detroit Τεστ Μαθησιακής επάρκειας DTLA-P:3 & DTLA-P:4, Λ-α-Τ-ω Τεστ Γλωσσικής Επάρκειας επίπεδο Ι & επίπεδο ΙΙ, Μαθηματικής Επάρκειας και Πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης). 

 Ακόμη, έχει λάβει πιστοποιητικό εξειδίκευσης στην παιδοψυχολογία και τη διαφοροποιημένη διδασκαλία (αρχές κι εφαρμογές). Επιπλέον, κατέχει πιστοποιητικό βασικής γνώσης του συστήματος ανάγνωσης και γραφής τυφλών Braille

Επιπρόσθετα, γνωρίζει Αγγλικά σε επίπεδο Proficiency, Γαλλικά στο Β2 επίπεδο και κατέχει δεξιότητες Η/Υ. Έχει πολυετή εμπειρία σε σχολεία, σε κέντρο ειδικής αγωγής, έχει ασχοληθεί με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, στο φάσμα του αυτισμού και σύνδρομο Down. Ακόμη, έχει προσφέρει εθελοντική εργασία ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων στο σύστημα γραφής κι ανάγνωσης Braille.








O Δημήτρης Καραντινόπουλος σπούδασε ζωγραφική, multimedia και παιδαγωγικά στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών απ΄όπου και αποφοίτησε με άριστα. Πήρε το Master του στο Graphic Design από το University of the Arts London, με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφίων, καθώς και το βραβέιο ΕΚΟ για αριστούχους φοιτητές Καλών Τεχνών.

Μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. 

Έκανε residency στο HISK Academie in Antwerp, Belgium με θέμα την Τέχνη σε δημόσιο χώρο. Συμμετείχε στο τρίμηνο workshop “Flesh” με θέμα την Video Art στην ΑΣΚΤ και στο εξάμηνο workshop “H κατασκευή του μέσου ανθρώπου» στο Bios και έχει παρουσιάσει εργασία του στα πλαίσια της έκθεσης VideoArt του Εθνικού Μουσείου Σύχρονης Τέχνης.

Έργα του έχουν παρουσιαστεί σε εκθέσεις και φεστιβάλ σε Ελλάδα, Αγγλία, Σκωτία, Ισπανία και Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Έχει δουλέψει σε παραγωγές για το Εθνικό Θέατρο, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης , το Θέατρο Από Κοινού, το Θέατρο Χυτήριο. Συνεργάζεται ως γραφίστας σε εκδοτικό οίκο και έχει εικονογραφήσει τρία παιδικά βιβλία.

Έχει δουλέψει σε ομάδες εικαστικών για παιδιά με ειδικές ανάγκες, και έχει συνδιοργανώσει παιδικό καλοκαιρινό πρόγραμμα δημιουργικών δραστηριοτήτων. 

Διδάσκει εικαστικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εργάζεται ως καθηγητής ζωγραφικής σε σχολές και εργαστήρια τέχνης για παιδιά και ενήλικες.







Η Ευγενία Χαλή έχει σπουδάσει μαγειρική στη σχολή Le Monde και έχει εργαστεί σε διάφορα εστιατόρια από το πρώτο κιόλας έτος των σπουδών της. 

Συνολικά έχει 12 χρόνια μαγειρική εμπειρία σε διάφορους χώρους και πόστα, μέχρι τη στιγμή που ανέλαβε το πόστο του Α' μάγειρα. 

Η αγάπη της για τα παιδιά την ώθησε να σπουδάσει και βοηθός εργοθεραπείας. 

Εργάζεται στο αρχήΖΩ junior ως δασκάλα μαγειρικής σε παιδιά από 2 έως 12 ετών συνδυάζοντας την τεχνική και τη γεύση με πληροφορίες γύρω από την τροφή, πάντα με έναν προσιτό και παιγνιώδη τρόπο




Η Ελένη Αναστασοπούλου είναι παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πολύμηνης εκπαίδευσης πάνω στην Προσχολική αγωγή κ εκπαίδευση, στη μουσικοκινητική, στο θεατρικό παιχνίδι και στις Μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία.


Επιπλέον έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικά και συμβουλευτικά σεμινάρια σχετικά με τη συναισθηματική αγωγή, την επικοινωνία γονέων-παιδαγωγών, τη βιωματική μάθηση, τη δημιουργικότητα και την οριοθέτηση.

Τέλος, έχει πολυετή εμπειρία 14 ετών σε ιδιωτικούς Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς σταθμούς και στη σταδιακή δημιουργική απασχόληση παιδιών









Η Μαριλένα Καραντινοπούλου από 3,5 χρόνων ασχολείται με την τέχνη του χορού όπου και τελικά σπουδάζει και αποφοιτεί από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού “Ραλλού Μάνου” το 2003.

Καθώς χορεύει και διδάσκει επαγγελματικά χορό, ολοκληρώνει τις 600 ώρες εκπαίδευσης Power Pilates (Mat και Equipment) με εκπαιδευτές την Ευγενία Παπαδοπούλου και Bob Liekens το 2008.

Μετά ξεκινάει το μαγικό της ταξίδι στην Yoga,ταξιδεύει 2 φορές στις Ινδίες και ολοκληρώνει τις 500 ώρες εκπαίδευσης με τον Μιχάλη Φιλήνη το 2014 (RYT 500).

Παράλληλα εκπαιδεύεται στην παιδική Yoga από την Χριστίνα Μάτση. Συνεχώς ανανεώνει τις γνώσεις της με continuing education σεμινάρια και διδάσκει σε σχολές χορού, σε studio Pilates-Yoga και σε Personal επίπεδο.

Η Μαριλένα από 3,5 χρόνων ασχολείται με την τέχνη του χορού όπου και τελικά σπουδάζει και αποφοιτεί από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού “Ραλλού Μάνου” το 2003.Καθώς χορεύει και διδάσκει επαγγελματικά χορό,ολοκληρώνει τις 600 ώρες εκπαίδευσης Power Pilates (Mat και Equipment) με εκπαιδευτές την Ευγενία Παπαδοπούλου και Bob Liekens το 2008.Μετά ξεκινάει το μαγικό της ταξίδι στην Yoga,ταξιδεύει 2 φορές στις Ινδίες και ολοκληρώνει τις 500 ώρες εκπαίδευσης με τον Μιχάλη Φιλήνη το 2014 (RYT 500).Παράλληλα εκπαιδεύεται στην παιδική Yoga από την Χριστίνα Μάτση.Συνεχώς ανανεώνει τις γνώσεις της με continuing education σεμινάρια και διδάσκει σε σχολές χορού,σε studio Pilates-Yoga και σε Personal επίπεδο.