Ποιοι είμαστε


Η Μαρία Κωνσταντινοπούλου γεννήθηκε  και μεγάλωσε στην Αθήνα μέχρι τα 8 της χρόνια. Κατόπιν έζησε στο Βερολίνο μέχρι τα 13 της. 
Σπούδασε Ψυχολογία και έκανε μεταπτυχιακό στην Παιδοψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στη Συμβουλευτική Ψυχολογία καθώς και στην ψυχοθεραπεία με άμμο (Sandtray therapy). Επιπλέον μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική αγωγή, με έμφαση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς.
Εκπαιδεύτηκε στον Πανελλήνιο Σύλλογο Σχολών Γονέων της Μαρίας Χουρδάκη στην εκπαίδευση και τον συντονισμό Σχολών Γονέων. Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στη Διαχείριση Προβλημάτων της Σχολικής Τάξης, στις Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στο Ειδικό Πρόγραμμα Παρέμβασης βασισμένο στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, στα Βασικά εργαλεία για την διαχείριση συμπεριφοράς στο Σχολείο και την παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.
Έχει παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Ομαδική Ανάλυση, κατέχει επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) και του Ερωτηματολογίου Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων (ΕΔΕΠΠΕ). Έχει συμμετάσχει στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο  ''Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε'' και είναι ομότιμο μέλος του του Συλλόγου Ελλήνων Ενήλικων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ.
Έχει σπουδάσει υποκριτική θεάτρου και έχει ασχοληθεί με το θεατρικό παιχνίδι και τις παιδικές ομάδες θεάτρου.Έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση και ως προς την προσωπική της ανάπτυξη, έχει κάνει 11 χρόνια ψυχοθεραπεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και ενηλίκων και ως ειδική παιδαγωγός σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ενώ παράλληλα συντονίζει ομάδες γονέων. 
Οργανώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην συναισθηματική αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών. Διατηρεί το ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στην Ηλιούπολη αρχήΖΩ.Τέλος αρθρογραφεί αναλύοντας θέματα δυσκολίων μάθησης και ψυχολογίας στους ισότοπους 

http://mariakonstantinopoulou14.blogspot.gr








Η Ειρήνη Παπαδιαμαντοπούλου ξεκίνησε τις  παιδαγωγικές σπουδές της απο τη Φιλοσοφική σχολή του Εθνικού Καποδιστρικού Πανεπιστημίου στο τμήμα Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας το 2003, και συνέχισε με τον προπτυχιακό τίτλο BSc Logopaedics από το Queen Margaret University. 
Έχει εκπαιδευτεί στη θεραπευτική ιππασία μέσω της προσέγγισης Hippo Kinisio-Educational Rehabilitation (Hi.K.E.R.), από την Επιστημονική Εταιρεία Θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας Ελλάδος (Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε.). 
Η επιθυμία της για εξειδίκευση σε εναλλακτικές θεραπείες και θεραπευτικές μεθόδους στηρίζεται στην πίστη της οτι η ύπαρξη και διαμόρφωση ισχυρού κινήτρου αποτελούν τη βάση για την εκμάθηση και τη γενίκευση οποιασδήποτε δεξιότητας. 
Έτσι λοιπόν, στόχος της είναι να αναπτύξει το παιδί επαφή μαζί της (είτε με το άλογο), επαφή που διέπεται από αλληλο-εμπιστοσύνη και αλληλο-αποδοχή.
Στα πλαίσια του να προσφέρεται θετική εμπειρία στο παιδί, εκπαιδεύτηκε στην κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne.
 
Όντας και η ίδια αθλήτρια και πιστεύοντας πως τα παιδιά μαθαίνουν ευκολότερα και αποτελεσματικότερα όταν χρησιμοποιούν το σώμα τους, εντάσσει στις συνεδρίες της κινητικές εμπειρίες σε συνδυασμό με τις επικοινωνιακές δεξιότητες.







Η Πένυ Κεφαλά είναι εργοθεραπεύτρια, πτυχιούχος του τμήματος  εργοθεραπείας του Τ.Ε.Ι Αθηνών.Έχει ολοκληρώσει εκπαιδεύσεις στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (S.I.), στην Θεραπευτική Ιππασία – Ιπποθεραπεία (Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε), στη μέθοδο  κινησιοπαιδαγωγικής  αγωγής Sherborne, καθώς επίσης είναι γνώστης της νοηματικής γλώσσας. Ενημερώνεται συχνά με σχετικά σεμινάρια και εποπτεύεται επιδιώκοντας συνέπεια και εξέλιξη.
Έχει εμπειρία σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, κινητικές και αναπτυξιακές διαταραχές, ενήλικες και ψυχιατρικούς ασθενείς. Επιδεικνύει μεγάλο ενδιαφέρον για την επίδραση του παιχνιδιού στην ανάπτυξη του συναισθήματος και των ψυχοκινητικών δεξιοτήτων κατά την παιδική ηλικία. 
Επιπλέον, αρθρογραφεί στην ιστοσελίδα www.epitrapaizoume.gr για παιχνίδια που ενισχύουν γνωστικές, κοινωνικές, κινητικές δεξιότητες. Η θεραπευτική της προσέγγιση βασίζεται στο συναίσθημα, αλλά και στην αλληλεπίδραση με το οικογενειακό σύστημα, καθώς είναι μέλος ψυχοθεραπευτικής ομάδας.







Η Μάνια Σαριγκουλέ είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έπειτα συνέχισε τις σπουδές της στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ειδική Αγωγή-Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ίδιου εκπαιδευτικού ιδρύματος και την Υπαρξιακή Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο Αντίστιξη. Έχει παρακολουθήσει ετήσιους κύκλους επιμόρφωσης με τίτλο ‘Θέματα Ειδικής Αγωγής Αγωγής-Μαθησιακές Δυσκολίες’ στο Εκπα και ‘Παιδοψυχολογίας-Παιδοψυχιατρικής’ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Επιπλέον έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων εξειδίκευσης σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, τη δυσλεξία και τη φωνολογική ενημερότητα, τις γραφοκινητικές δυσκολίες, τη δεπυ, τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος, την παιγνιοθεραπεία, την κλινική ψυχοπαθολογία, τη μουσικοκινητική και ψυχοκινητική αγωγή καθώς και την κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne Developmental Movement. Έχει πραγματοποιήσει ομάδες δημιουργικού παιχνιδιού για παιδιά και γονείς και για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Εργάζεται ως παράλληλη στήριξη σε σχολεία γενικής παιδείας υποστηρίζοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και είναι συνοδός ατόμων ΑΜΕΑ στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα της Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.Μ.Ε.Α. Παράλληλα εργάζεται ως ψυχολόγος προσφέροντας συνεδρίες συμβουλευτικής σε γονείς και ψυχοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους και ως ειδική παιδαγωγός προσφέροντας συνεδρίες ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών. 







Η Ειρήνη Βελλιανίτη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι κάτοχος πτυχίου ψυχολογίας από το The Open University UK και μετεκπαιδεύεται στην Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία. Έχει εργαστεί με την τρίτη ηλικία και με πάσχοντες από άνοια σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ομαδικά και εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης και δημιουργικής απασχόλησης. Συμμετείχε σε εργαστήρια δημιουργικής απασχόλησης, καθώς και στην διαδικασία εκπαίδευσης ενηλίκων με ψυχιατρικές διαταραχές, στο πλαίσιο της συνύπαρξης και αυτόνομης διαβίωσης τους. Έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (Applied Behavioral Analysis - ABA) και εργάζεται στην θεραπεία και εκπαίδευση παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας με Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και στην διαχείριση της συμπεριφοράς τους στην καθημερινότητα και στο σχολικό πλαίσιο. 








O Δημήτρης Καραντινόπουλος σπούδασε ζωγραφική, multimedia και παιδαγωγικά στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών απ΄όπου και αποφοίτησε με άριστα. Πήρε το Master του στο Graphic Design από το University of the Arts London, με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφίων, καθώς και το βραβέιο ΕΚΟ για αριστούχους φοιτητές Καλών Τεχνών.
Μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Έκανε residency στο HISK Academie in Antwerp, Belgium με θέμα την Τέχνη σε δημόσιο χώρο. Συμμετείχε στο τρίμηνο workshop “Flesh” με θέμα την Video Art στην ΑΣΚΤ και στο εξάμηνο workshop “H κατασκευή του μέσου ανθρώπου» στο Bios και έχει παρουσιάσει εργασία του στα πλαίσια της έκθεσης VideoArt του Εθνικού Μουσείου Σύχρονης Τέχνης.
Έργα του έχουν παρουσιαστεί σε εκθέσεις και φεστιβάλ σε Ελλάδα, Αγγλία, Σκωτία, Ισπανία και Βοσνία-Ερζεγοβίνη.Έχει δουλέψει σε παραγωγές για το Εθνικό Θέατρο, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης , το Θέτρο Από Κοινού, το Θέατρο Χυτήριο. Συνεργάζεται ως γραφίστας σε εκδοτικό οίκο και έχει εικονογραφήσει τρία παιδικά βιβλία.
Έχει δουλέψει σε ομάδες εικαστικών για παιδιά με ειδικές ανάγκες, και έχει συνδιοργανώσει παιδικό καλοκαιρινό πρόγραμμα δημιουργικών δραστηριο-τήτων.Διδάσκει εικαστικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εργάζεται ως καθηγητής ζωγραφικής σε σχολές και εργαστήρια τέχνης για παιδιά και ενήλικες, ενώ παράλληλα αναλαμβάνει τη μελέτη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες 





















































































































































































www.my-family.gr
www.babyradio.gr
www.singleparent.gr