Η Μαρία Κωνσταντινοπούλου γεννήθηκε  και μεγάλωσε στην Αθήνα μέχρι τα 8 της χρόνια. Κατόπιν έζησε στο Βερολίνο μέχρι τα 13 της. 

Σπούδασε Ψυχολογία και έκανε μεταπτυχιακό στην Παιδοψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στη Συμβουλευτική Ψυχολογία καθώς και στην ψυχοθεραπεία με άμμο (Sandtray therapy). Επιπλέον μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική αγωγή, με έμφαση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς.

Εκπαιδεύτηκε στον Πανελλήνιο Σύλλογο Σχολών Γονέων της Μαρίας Χουρδάκη στην εκπαίδευση και τον συντονισμό Σχολών Γονέων. Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στη Διαχείριση Προβλημάτων της Σχολικής Τάξης, στις Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στο Ειδικό Πρόγραμμα Παρέμβασης βασισμένο στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, στα Βασικά εργαλεία για την διαχείριση συμπεριφοράς στο Σχολείο και την παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.

Έχει παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Ομαδική Ανάλυση, κατέχει επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) και του Ερωτηματολογίου Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων (ΕΔΕΠΠΕ). Έχει συμμετάσχει στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο  ''Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε'' και είναι ομότιμο μέλος του του Συλλόγου Ελλήνων Ενήλικων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ.

Έχει σπουδάσει υποκριτική θεάτρου και έχει ασχοληθεί με το θεατρικό παιχνίδι και τις παιδικές ομάδες θεάτρου. Έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση και ως προς την προσωπική της ανάπτυξη, έχει κάνει 11 χρόνια ψυχοθεραπεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.

Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και ενηλίκων και ως ειδική παιδαγωγός σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ενώ παράλληλα συντονίζει ομάδες γονέων. Είναι η συγγραφέας του παραμυθιού ''Ο Σέλτον ανησυχεί'', το οποίο βοηθάει τα παιδιά στην διαχείριση του διαζυγίου και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κίτρινο Πατίνι.
Οργανώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην συναισθηματική αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών. Διατηρεί το ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στην Ηλιούπολη αρχήΖΩ και αρχήΖΩ junior. Τέλος αρθρογραφεί αναλύοντας θέματα δυσκολίων μάθησης και ψυχολογίας σε διάφορους ιστότοπους.




Η Ειρήνη Κοσμίδη είναι εργοθεραπεύτρια και απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (πρώην ΑΤΕΙ Αθήνας). Έχει πραγματοποιήσει κλινική άσκηση στην Ειδική Θεραπευτική Μονάδα Αυτιστικών (Ε.Θ.Μ.Α.), του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών Π. & Α. Κυριακού, στη Πρώιμη Παρέμβαση σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Στα πλαίσια της κλινικής άσκησης εργάστηκε στη Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Κέντρου Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής (Κ.Κ.Ψ.Υ.) Βύρωνα-Καισαριανής της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών και τέλος σε ΚΑΠΗ σε ομάδες για την ενίσχυση της μνήμης.

Έχει ολοκληρώσει τον 1ο κύκλο εκπαίδευσης στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (τίτλος: Από τη Θεωρία στην Αναγνώριση) με εισηγήτριες την κα Σαμψωνίδου και την κα Erna Blanche, PhD, OTR/L, FAOTA. University of Southern California (USC). Επιπλέον έχει ολοκληρώσει τον ετήσιο κύκλο εκπαίδευσης και επόπτευσης εργοθεραπευτών στην παιδιατρική εργοθεραπεία με εισηγητή τον κο Αλεξάνδρου. Παράλληλα παρακολουθεί προσωπικές εποπτείες με καταξιωμένους εργοθεραπευτές.

Στο πλαίσιο της επιμόρφωσης της, έχει παρακολουθήσει το ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο στην «Πρώιμη Παρέμβαση στη Βρεφική και Νηπιακή Ηλικία» από την Υπηρεσία Παιδιών και Εφήβων του Κέντρου Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής (Κ.Κ.Ψ.Υ.) Βύρωνα-Καισαριανής. Συμμετέχει σε συνέδρια και ημερίδες με θέματα την ειδική αγωγή και την ψυχοκοινωνική αποκατάσταση ψυχικά ασθενών.




Η Μάνια Σαριγκουλέ είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και     Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έπειτα συνέχισε τις σπουδές της στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ειδική Αγωγή-Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ίδιου εκπαιδευτικού ιδρύματος και την Υπαρξιακή Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο Αντίστιξη. 

Έχει παρακολουθήσει ετήσιους κύκλους επιμόρφωσης με τίτλο ‘Θέματα Ειδικής Αγωγής Αγωγής-Μαθησιακές Δυσκολίες’ στο Εκπα και ‘Παιδοψυχολογίας-Παιδοψυχιατρικής’ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. 

Επιπλέον έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων εξειδίκευσης σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, τη δυσλεξία και τη φωνολογική ενημερότητα, τις γραφοκινητικές δυσκολίες, τη δεπυ, τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος, την παιγνιοθεραπεία, την κλινική ψυχοπαθολογία, τη μουσικοκινητική και ψυχοκινητική αγωγή καθώς και την κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne Developmental Movement

Έχει πραγματοποιήσει ομάδες δημιουργικού παιχνιδιού για παιδιά και γονείς και για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Εργάζεται ως παράλληλη στήριξη σε σχολεία γενικής παιδείας υποστηρίζοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και είναι συνοδός ατόμων ΑΜΕΑ στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα της Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.Μ.Ε.Α. 

Παράλληλα εργάζεται ως ψυχολόγος προσφέροντας συνεδρίες συμβουλευτικής σε γονείς και ψυχοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους και ως ειδική παιδαγωγός προσφέροντας συνεδρίες ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών. 





Η Αναστασία Καντζιάρη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ορεστιάδα. Σπούδασε λογοθεραπεία στο ΤΕΙ Ηπείρου .

Πρόσφατα αναβάθμισε το πτυχίο του ΤΕΙ σε πτυχίο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, δεπυ, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, διαταραχές άρθρωσης. Έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα εναλλακτικής επικοινωνίας(PECS).

Επιπλέον , έχει παρακολουθήσει το βιωματικό σεμινάριο «Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα» CBD.




Η Χριστίνα Κομπλίτση γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι Λογοθεραπεύτρια και απόφοιτη του Πανεπιστημίου Πατρών (πρώην ΑΤΕΙ Πατρών). Στα πλαίσια απόκτησης του πτυχίου, έχει πραγματοποιήσει κλινική σε Δημόσιο σχολείο, γενικής και ειδικής αγωγής, καθώς και στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, στο Τμήμα Αποκατάστασης. Ακόμη έχει πραγματοποιήσει εξάμηνη πρακτική άσκηση στην Εταιρία Ειδικής Αγωγής Προσέγγιση ΙΚΕ (Ευστράτιος Αλεξάνδρου).

Έχει ολοκληρώσει τον πρώτο ετήσιο κύκλο εποπτικών σεμιναρίων στη Λογοθεραπεία, με εισηγητή τον Κοκμοτό Παναγιώτη (Λογοθεραπευτή MSc) καθώς και τον πρώτο ετήσιο κύκλο εποπτειών Αναπτυξιακής Λογοθεραπείας με εισηγητή τον Ιωάννη Βογινδρούκα (Λογοπεδικός PhD). 

Έχει εκπαιδευτεί στο Γλωσσικό Πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ (Βασική Εκπαίδευση) καθώς και στο Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ) (Βογινδρούκας, Χελάς, 2014). Εν συνεχεία, έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικό σεμινάριο στη χορήγηση, ερμηνεία και θεραπευτικό σχεδιασμό της Συστοιχίας Δοκιμασιών Γλωσσικής Ανάπτυξης για παιδιά, στην ελληνική γλώσσα (ΔΓΑΕ, ΔΕΛ και Εικόνες Δράσης).

Στα πλαίσια συνεχούς επιμόρφωσης, έχει εκπαιδευτεί στο δομημένο πρόγραμμα TEACCH (Autism Program) καθώς και στη μέθοδο Social Stories, με εισηγήτρια την Catherine Faherty.
Επιπλέον έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο 12 εκπαιδευτικών ωρών "Το παιδί με δυσκολίες στην αισθητηριακή επεξεργασία. Από το πρόβλημα στη λύση" με εισηγητή τον Αλεξάνδρου Ευστράτιο (Εργοθεραπευτής S.I.T), το Πρόγραμμα Εισαγωγής στην Παίγνιοθεραπεία, στο ψυχοθεραπευτικό κέντρο "Το Έρμα", ενώ έχει συμμετάσχει στο Βασικό Σεμινάριο Εντατικής Αλληλεπίδρασης του φορέα ΙΕΕΛ.

Συμμετέχει στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου και Πανεπιστημίου Θεσσαλίας "Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου" όπου έχει ολοκληρώσει το πρώτο έτος φοίτησης. Ακόμη, μέσω του προγράμματος, έχει εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί ως επίσημη χορηγήτρια στο Ψυχομετρικό Εργαλείο ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ για την αξιολόγηση δεξιοτήτων προφορικού λόγου και δεξιοτήτων γραμματισμού.

Παράληλλα, εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών ως λογοθεραπεύτρια, πραγματοποιώντας ατομικές συνεδρίες αξιολόγησης και θεραπείας σε διαταραχές λόγου και ομιλίας ενώ έχει εργαστεί και σε δημόσιο σχολείο γενικής εκπαίδευσης, παρέχοντας παράλληλη στήριξη. 



Η Μαίρη Ρουκλιώτη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε ψυχολογία στο Παντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτιστικών Επιστημών. Έχει πραγματοποιήσει  πρακτική άσκηση στο Οικοτροφείο Λύκοβρυσης - Ε.Π.Α.Ψ.Υ όπου παρείχε συμβουλευτικη υποστήριξη για την διαχείρηση προβλημάτων ψυχικής υγείας , όπως αγχώδεις διαταραχές, κατάθλιψη , ψυχώσεις μέσω ψυχοθεραπείας.

Η επίμορφωση της περιλαμβάνει σεμινάρια στην αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Έχει βεβαίωση επάρκειας του Αθηνά test  Διάγνωση Δυσκολιών Μάθησης. Σεμινάρια στην Κοινωνική Ψυχολογία και στην προσέγγιση του αυτισμού μεσα απο την Αισθητηριακη Ολοκλήρωση.
Επιπλέον έχει ολοκληρώσει προγράμματα σχετικά με την Εργασιακή Ψυχολογία (Business Psychology ) και στη Διαχείρηση Ανθρώπινου Δυναμικού (HRM) . Τέλος παρακολουθεί μονοετές πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Συστημική Συμβουλευτική.

Έχει πολυετή επαγγελματική εμπειρία δουλεύοντας με παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Όπως επίσης και στη ψυχολογική και μαθησιακή αξιολόγηση σε παιδιά σχολικής ηλικίας . Επιπλέον έχει απασχοληθεί επαγγελματικά στην Ειδική Παιδαγωγική Παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και στη συμβουλευτική γονέων. Τέλος έχει εργασθεί ως παράλληλη στήριξη σε δημοσια και ιδιωτικα σχολεία.

Έχει προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της ως ψυχολόγος στο Κέντρο Προστασίας του Παιδιού " Η ΜΗΤΕΡΑ " , πραγματοποιώντας συνεδρίες συμβουλευτικης σε παιδιά και οικογένειες. Επιπλέον έχει εργασθεί εθελοντικά ως ειδική παιδαγωγός στον Επιστημονικο Σύνδεσμο Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων Victor Artant  - Nίκη, σε εκπαιδευτικές ομάδες παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και στη δημιουργία ομάδων γονέων. 




O Δημήτρης Καραντινόπουλος σπούδασε ζωγραφική, multimedia και παιδαγωγικά στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών απ΄όπου και αποφοίτησε με άριστα. Πήρε το Master του στο Graphic Design από το University of the Arts London, με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφίων, καθώς και το βραβέιο ΕΚΟ για αριστούχους φοιτητές Καλών Τεχνών.

Μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και τη διαφοροποιημένη διδασκαλία. 

Έκανε residency στο HISK Academie in Antwerp, Belgium με θέμα την Τέχνη σε δημόσιο χώρο. Συμμετείχε στο τρίμηνο workshop “Flesh” με θέμα την Video Art στην ΑΣΚΤ και στο εξάμηνο workshop “H κατασκευή του μέσου ανθρώπου» στο Bios και έχει παρουσιάσει εργασία του στα πλαίσια της έκθεσης VideoArt του Εθνικού Μουσείου Σύχρονης Τέχνης.

Έργα του έχουν παρουσιαστεί σε εκθέσεις και φεστιβάλ σε Ελλάδα, Αγγλία, Σκωτία, Ισπανία και Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Έχει δουλέψει σε παραγωγές για το Εθνικό Θέατρο, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης , το Θέατρο Από Κοινού, το Θέατρο Χυτήριο. Συνεργάζεται ως γραφίστας σε εκδοτικό οίκο και έχει εικονογραφήσει τρία παιδικά βιβλία.

Έχει δουλέψει σε ομάδες εικαστικών για παιδιά με ειδικές ανάγκες, και έχει συνδιοργανώσει παιδικό καλοκαιρινό πρόγραμμα δημιουργικών δραστηριοτήτων. 

Διδάσκει εικαστικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εργάζεται ως καθηγητής ζωγραφικής σε σχολές και εργαστήρια τέχνης για παιδιά και ενήλικες.








Η Δώδου Δέσποινα σπούδασε Παιδαγωγική θεάτρου και βοηθός βρεφονηπιοκόμου σε Λάρισα και Αθήνα,στο θέατρο της ημέρας και στην ομάδα ψυχοπαιδαγωγικής ενημέρωσης και εμψύχωσης "Έκφραση" του κ. Λάκη Κουρετζή.
Εργάζεται από το 2011 ως βοηθός βρεφονηπιοκόμου και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού σε ιδιωτικούς και δημόσιους παιδικούς σταθμούς, δημοτικές πολιτιστικές λέσχες και ιδιωτικούς χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών αναλαμβάνοντας επίσης την καλλιτεχνική/μουσική επιμέλεια παιδικών σχολικών παραστάσεων.

Έχει συμμετάσχει στην πιλοτική εφαρμογή του πρότυπου παιδαγωγικού συστήματος "open system" με στόχο την προσέγγιση των παιδιών μέσω της παιδαγωγικής θεάτρου και την επιμόρφωση των παιδαγωγών σχετικά με την εφαρμογή αυτής της μεθόδου στην καθημερινότητα του σχολικού περιβάλλοντος.
Επίσης συμμετείχε σε ανοικτά θεατρικά παιχνίδια, αφήγηση μουσικού παραμυθιού και θεατρικές παραστάσεις παιδιών και ενηλίκων. Παράλληλα συνεχίζει να ανατροφοδοτεί την παιδαγωγική και θεατρική της  ιδιότητα συμμετέχοντας σε θεατρικές ομάδες και σε πλήθος σεμιναρίων παιδαγωγικής θεάτρου, χοροθεάτρου, φωνητικής και δημιουργικής γραφής.

Στο πλαίσιο του ενδιαφέροντος της για την παιδαγωγική και την τέχνη, ολοκληρώνει κύκλο σπουδών στην Σχολή Αφηγηματικής Τέχνης Αθηνών.