Προηγούμενα Σεμινάρια

Sandplay therapy

Έχουμε την τιμή και την χαρά να φιλοξενήσουμε τη Μαρία Α. Χρήστου στο Εισαγωγικό Εργαστήριο (workshop), στη μέθοδο ψυχοθεραπείας Sandplay, με έντονο βιωματικό χαρακτήρα.

Η Μαρία Α. Χρήστου είναι εξειδικευμένη στη θεραπεία και συμβουλευτική παιδιών, ενηλίκων και οικογενειών, χρησιμοποιώντας τις μεθόδους της Εικαστικής Θεραπείας και της θεραπείας Sandplay.

Στόχος του Σεμιναρίου είναι να γίνει μια εισαγωγή στο συναρπαστικό κόσμο της ψυχοθεραπείας Sandplay και κυρίως να παρουσιαστούν τα εργαλεία της μεθόδου, ο τρόπος εργασίας του θεραπευτή, οι μηχανισμοί μέσα από τους οποίους αποκτά ο θεραπευτής στοιχεία για να κατανοήσει και να ερμηνεύσει τις αντιδράσεις του θεραπευόμενου αξιοποιώντας το συμβολικό χαρακτήρατων εργαλείων που διαθέτει.

Απευθύνεται σε ψυχολόγους, ψυχοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς, ειδικούς παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς.

Το Workshop αυτό αποτελεί την εισαγωγή στο διετές πρόγραμμα Sandplay Therapy που θα ξεκινήσει το Φεβρουάριο του 2018, και δίνει την ευκαιρία στους ενδιαφέρομενους να το γνωρίσουν και να διαπιστώσουν τη χρησιμότητα και την εφαρμογή του προκειμένου να αποφασίσουν αν ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διετές πρόγραμμα.

ΛΊΓΑ ΛΌΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΉΤΡΙΑ:
Η Μαρία Α. Χρήστου είναι εξειδικευμένη στη θεραπεία και συμβουλευτική παιδιών, ενηλίκων και οικογενειών, χρησιμοποιώντας τις μεθόδους της Εικαστικής Θεραπείας και της θεραπείας Sandplay. Έλαβε το μεταπτυχιακό της δίπλωμα στην Εκφραστική Ψυχοθεραπεία το 2000 από το Lesley University του Cambridge των Ηνωμένων Πολιτειών.

Από τότε και μέχρι σήμερα έχει εργαστεί για περισσότερα από δέκα χρόνια ως εικαστική θεραπεύτρια τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ελλάδα. Ειδικότερα, από το 1989 έως το 2004 εργάστηκε μεταξύ άλλων

στον Summer Camp Organization (Στοκχόλμη, Σουηδία),
στο Alsten School (Στοκχόλμη, Σουηδία),
στην Ilex / Vinfen Corporation (Μασαχουσέτη, Η.Π.Α.),
στο Arlington Youth Counseling Center (Μασαχουσέτη, Η.Π.Α.),
στην YWCA (X.E.N., Μέρυλαντ, Η.Π.Α.),
στη North Charles Inc., Mental Health & Addiction Services
(Μασαχουσέτη, Η.Π.Α.) και
στην Turnaround Inc. (Βαλτιμόρη, Μέριλαντ, Η.Π.Α.).

Επιπλέον της εργασίας της ως θεραπεύτρια, είναι αντιπρόεδρος στην εταιρεία Ψυχολογία και Τέχνη, όπου παραδίδει μαθήματα στο Sandplay και την Εικαστική Θεραπεία. Μιλάει Ελληνικά, Σουηδικά και Αγγλικά. Είναι πιστοποιημένη εικαστική θεραπεύτρια από το US Art Therapy Credentials Board και μέλος των International Expressive Arts Therapy Association και Swedish Family Therapy Association.

Πληροφορίες σχετικά με το Sandplay Therapy στο
http://art-sandplay-therapy.gr/


Σάββατο, 11 Νοεμβρίου στις 2 μ.μ. - 6 μ.μ. UTC+02

Κόστος Συμμετοχής: 60 ευρώ
Για όσους κλείσουν τη συμμετοχή τους 15 ημέρες πριν το σεμινάριο, το κόστος είναι 50 Ευρώ.
Διαδικασία εγγραφής: Θα χρειαστεί να κατατεθεί το ποσόν έως τις 31/10/ γράφοντας το ονοματεπώνυμο σας.
Αριθμός λογαριασμού: 5280550026695019, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Όνομα διkαιούχου: Maria Anastasopoulou
Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα στο τηλ.: 697 795 9230
Πληροφορίες σχετικά με τον χώρο στα τηλ.: 211 4014 768, 697 193 5747.

Περιρισμένος αριθμός συμμετοχών.

Μιλώντας στα παιδιά για το σεξ
Το σεμινάριο ''Μιλώντας στα παιδιά για το σεξ'', απευθύνεται αποκλειστικά σε γονείς που ενδιαφέρονται να μάθουν τρόπους συζήτησης με τα παιδιά τους γύρω από τα σεξουαλικά ζητήματα. 
Οι ηλικίες των παιδιών που θα αναλύσουμε είναι από 2 ετών ως και την προεφηβεία. 
Μετά την εισήγηση θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων.

Εισηγήτρια: 
Μαρία Κωνσταντινοπούλου
MSc in Child Psychology
BTEC in Learning difficulties & behaviour problems
BSc in Psychology



Συνοδοί παράλληλης στήριξης στο σχολικό πλαίσιο
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ή φοιτητές, οι οποίοι εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν ως συνοδοί παράλληλης στήριξης σε πλαίσια στήριξης μαθητών.

Η διάρκειά του είναι 7 ώρες με πρακτικό χαραχτήρα και στόχος του είναι οι παρευρισκόμενοι, μετά το πέρας του σεμιναρίου να είναι σε θέση να αναλάβουν ένα παιδί ως συνοδοί παράλληλης στήριξης στο σχολικό πλαίσιο. 

Στο κόστος του σεμιναρίου περιλαμβάνεται και μία ομαδική εποπτική συνεδρία μιάμισης ώρας, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα ενός μήνα μετά το πέρας του σεμιναρίου. Όσοι δεν εργάζονται ήδη ως συνοδοί, έχουν κάθε δικαίωμα να παρακολουθήσουν την εποπτεία μιας και θα είναι πολύτιμη εμπειρία για εκείνους το μοίρασμα περιστατικών καθώς και οι προτεινόμενοι τρόποι παρέμβασης (η εποπτεία είναι προεραιτική).
*(για όσους έρθουν από άλλη πόλη, η εποπτεία γίνεται μέσω skype)*

Συγκεκριμένα, στο σεμινάριο θα εστιάσουμε:
-στις δυσκολίες των μαθητών (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Νοητική Υστέρηση, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες)
-στην συνεκπαίδευση και παράλληλη στήριξη
-στο ρόλο του συνοδού παράλληλης στήριξης
-στις τεχνικές αξιολόγησης-στοχοθεσίας-παρέμβασης
-στην εφαρμογή εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων
-στην λειτουργικότητα του μαθητή σε σχέση με το σχολικό περιβάλλον εντός και εκτός της τάξης
-στις τεχνικές ανάπτυξης κοινωνικών ικανοτήτων
-στην αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές
-στους τρόπους ενίσχυσης του μαθητή
-στην καταγραφή προβληματικών συμπεριφορών
-στη σταδιακή αυτονόμηση του παιδιού
-στην επικοινωνία με γονείς και άλλους εμπλεκόμενους στη μαθησιακή διαδικασία
-στην οργάνωση του τετραδίου επικοινωνίας με την οικογένεια
-στη μελέτη περιστατικών

Εισηγήτρια Μαρία Κωνσταντινοπούλου


Παιδικό Ιχνογράφημα
Ιχνογράφημα είναι η η αναπαράσταση πραγμάτων, τοπίων, ανθρώπων, μουτζούρων κλπ. Είναι ένας βασικός τρόπος ομιλίας των παιδιών που εμπεριέχει επιθυμίες, συναισθήματα, ανάγκες και πολλά άλλα που προσπαθούν τα παιδιά να μας επικοινωνήσουν.
Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα μας δοθεί η δυνατότητα
-Να δούμε την εξέλιξη το Παιδικού Ιχνογραφήματος μέσα στο χρόνο και τα στάδιά του
-Να κατανοήσουμε την ανάγκη αυτή του παιδιού να εκφραστεί 
-Να μελετήσουμε σχέδια
-Να αναλύσουμε τις ζωγραφιές αυτές μέσα από θεωρίες και τεχνικές
-Να δούμε τη διαφορά στην αξιολόγηση των ιχνογραφημάτων από εικαστικής πλευράς και από ψυχολογικής 
-Να συγκρίνουμε σχέδια παιδιών με διαταραχές
-Να αναλύσουμε και να ερμηνεύσουμε τα προβολικά τεστ: Ανθρώπινης Φιγούρας, Τεστ του Δέντρου, Τεστ Σπιτιού, Τεστ της Οικογένειας
-Και τέλος να κάνουμε εμείς οι ίδιοι τις δικές μας μουτζούρες στο χαρτί και να τις συζητήσουμε.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν με παιδιά, καθώς και σε όποιον επιθυμεί να δει με μία διαφορετική ματιά τα παιδικά σχέδια.
Διάρκεια σεμιναρίου: 5 ώρες

Εισηγητές:

Μαρία Κωνσταντινοπούλου
Ψυχοθεραπεύτρια
MSc in Child Psychology
BTEC in Learning difficulties & behaviour problems
BSc in Psychology

Δημήτρης Καραντινόπουλος
Εικαστικός
MA in Graphic Design
ΒΑ in Fine Arts


Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Αξιολόγηση Νηπίου/Δημοτικού
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορέσουν να κατανοήσουν τα είδη των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και να δοθούν κατευθύνσεις σε ότι αφορά την άτυπη αξιολόγησή τους, ξεκινώντας από την πρώιμη ανίχνευσή τους και τη Σχολική ετοιμότητα έως την αξιολόγηση σε παιδιά Δημοτικού.
Το σεμινάριο είναι θεωρητικό-βιωματικό και απευθύνεται σε όσους εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν με παιδιά.
Στο κόστος του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
• Υλικό 
• Βεβαίωση παρακολούθησης
Εισηγήτρια: Μαρία Κωνσταντινοπούλου


Επιλεκτική αλαλία - Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση

Σκοπός:
Η εξοικείωση όσων εργάζονται με παιδιά με θέματα επιλεκτικής αλαλίας αλλά και όσοι θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους προκειμένου να είναι σε θέση να αναγνωρίσουν και να βοηθήσουν ένα παιδί που πάσχει από τη συγκεκριμένη αγχώδη διαταραχή.
Θα ασχοληθούμε με την κατανόηση του προβλήματος και των αιτιών που το δημιουργούν, την αξιολόγηση και τη θεραπευτική παρέμβαση. 
Το σεμινάριο είναι θεωρητικό-βιωματικό-case studies
Πληροφορίες Συμμετοχής
Διάρκεια σεμιναρίου: 3 ώρες
Στο κόστος του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
Εισηγήτρια: Μαρία Κωνσταντινοπούλου


«Ο Εαυτός μου, Εγώ και οι Άλλοι» Βιωματικό Σεμινάριο

Οι άνθρωποι δεν σταματούν να παίζουνε επειδή γερνάνε. Γερνάνε επειδή σταματούν να παίζουνε {Oliver W. Holmes}
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ
Σύμφωνα με την θεωρία της Συναλλακτικής Ανάλυσης (θεωρία προσωπικότητας), μία από τις τρεις καταστάσεις του Εγώ είναι η παιδική (Εσωτερικό Παιδί).Πολλές φορές χρειάζεται να συνομιλήσουμε και να αφουγκραστούμε τις ανάγκες, τις επιθυμίες, τους φόβους, τα συναισθήματα αυτού του εσωτερικού παιδιού μας… Τότε ίσως διευκολύνουμε και φωτίσουμε τα μονοπάτια της ενήλικης ζωής μας!
Με τη βοήθεια βιωματικών και διαδραστικών ασκήσεων (ζωγραφική/σχέδιο, phototherapy, cinematherapy, παιχνιδοθεραπεία κ.α.) σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο θα προσεγγίσουμε πιο άμεσα και ευχάριστα τον τρόπο που συσχετιζόμαστε στο περιβάλλον, τις προσδοκίες, τις φοβίες, τα όρια, τα μοτίβα συμπεριφοράς μας.
Τα άνετα ρούχα και οι ζεστές κάλτσες θα διευκολύνουν τη συμμετοχή μας!

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ:
Αλεξάνδρα Γεωργίου, ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
Επαγγελματίες και εκπαιδευόμενους του τομέα της ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς και το ευρύ κοινό.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
4 ώρες

ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ:
Βεβαίωση παρακολούθησης

Τα άνετα ρούχα και οι ζεστές κάλτσες θα διευκολύνουν τη συμμετοχή μας!
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ:
Αλεξάνδρα Γεωργίου, ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
Επαγγελματίες και εκπαιδευόμενους του τομέα της ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς και το ευρύ κοινό.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
4 ώρες
ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ:
Βεβαίωση παρακολούθησης


ΝΗΠΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥΣ


Η αξιολόγηση των νηπίων είναι μία πολύ σημαντική διαδικασία, καθώς μας επιτρέπει να οργανώσουμε το υλικό μας με τρόπο βοηθητικό προς τα παιδιά, έχοντας ως βάση τα δυνατά-αδύναμα σημεία τους, καθώς και να είμαστε σε θέση να παραπέμψουμε στους ειδικούς όταν χρειάζεται. 



Στο σεμινάριο θα δούμε πώς μπορούμε να εκτιμήσουμε-αξιολογήσουμε την ανάπτυξη των νηπίων, στους τομείς της γλωσσικής-σωματικής ανάπτυξης, της λεπτής κινητικότητας, της νοητικής και ψυχοσυναισθηματικής ικανότητας, καθώς και της λογικομαθημτκής σκέψης.

Μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή νηπιαγωγοί, ειδικοί προσχολικής αγωγής, ειδικοί ψυχικής υγείας, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, κοινωνικοί λειτουργοί, δάσκαλοι και φοιτητές των παραπάνω κλάδων.
Εισηγ
ήτρια Μαρία Κωνσταντινοπούλου (MsC, BTEC, BsC)



ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΡΙΩΝ




Ευτυχία είναι να ξέρεις τα όριά σου και να σου αρέσουν. 

{Romain Rolland, 1866-1944, Γάλλος συγγραφέας, Νόμπελ 1915}

Σε ποιούς απευθύνεται: 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς, φοιτητές και γενικότερα στο ευρύ κοινό .

Σκοπός: αισθάνθηκες ποτέ αμηχανία, έκπληξη, οργή, ντροπή, αυτολύπηση, σύγχυση, ανισχυρότητα, μοναξιά, απόγνωση, θλίψη… όταν σου πήραν με θράσος τη θέση σου σε μία σειρά; Όταν σου ανέθεσαν επιπλέον εργασία με την αιωρούμενη απειλή της απόλυσης;
Όταν σε φιλικό / συγγενικό περιβάλλον βομβαρδίζεσαι από αδιάκριτες ερωτήσεις; Όταν συχνά κάνεις υποχωρήσεις σχετικά με συναισθηματικές και άλλες ανάγκες σου στις προσωπικές σου σχέσεις; Όλα είναι θέμα ορίων! Αυτό το σεμινάριο στοχεύει στην ανάδειξη της σημασίας των ορίων, των δυσκολιών που συνεπάγεται η απουσία τους ή η υπερβολή τους, τα αίτια που κρύβονται πίσω από την αποτυχημένη θέσπισή τους, τους τρόπους επιτυχημένης προστασίας του εαυτού θέτοντας υγιή όρια.

Θεματολογία και Περιγραφή:
Το περιεχόμενο του σεμιναρίου, κείμενα, εικόνες, αποσπάσματα από ταινίες, θα παρουσιαστεί σε διαφάνειες (slides / power point) και περιλαμβάνει θέματα όπως: τι είναι «όριο», είδη ορίων, εαυτός και όρια, παραδείγματα παραβίασης και επιτυχημένης θέσης ορίων, χαλαρά και άκαμπτα όρια, σύγχρονη κοινωνία και όρια.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μυηθούν και να εξασκηθούν στη προσέγγιση του εαυτού τους και των υπολοίπων μέσα από βιωματικές ασκήσεις: διαδραμάτιση ρόλων, νοερές εικόνες, δημιουργικές τεχνικές (πχ art therapy, phototherapy και cinema therapy) στις οποίες θα δοθεί έμφαση.

Εισηγήτρια:
Αλεξάνδρα Γεωργίου
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ



Η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ



Σε ποιους απευθύνεται:
Σε φοιτητές, ασκούμενους αλλά και επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας που επιθυμούν να προσεγγίσουν, να εμβαθύνουν και να προβληματιστούν στο δύσκολο αλλά και θαυμαστό κόσμο της θεραπευτικής σχέσης.
Σκοπός:



Να οδηγήσει στην ενδοσκόπηση και την περαιτέρω ευαισθητοποίηση σχετικά με το ιδιαίτερο πλαίσιο της σχέσης «εγώ – εσύ» μεταξύ του θεραπευόμενου και του θεραπευτή.

Τρόπος διεξαγωγής:



Προβολή διαφανειών (slides) ως αφορμή για συζήτηση

Προβολή αποσπασμάτων από κινηματογραφικά έργα και κινούμενα σχέδια (animation)
Άμεση συμμετοχή του κοινού στα θέματα του σεμιναρίου μέσα από ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ασκήσεις :ιδεοθύελλα / brainstorming, παιχνίδια ρόλων / role playing, εικαστική θεραπεία / art therapy (σχέδιο, ζωγραφική), δημιουργικός οραματισμός (συγκεκριμένα «καθοδηγούμενος»)
Αναφορές σε αληθινά περιστατικά (μελέτη περιπτώσεων / case study)
Αναφορές σε δεδομένα προσωπικής έρευνας και εμπειρίας
Ανοιχτή διάδραση / συνεργασία των συμμετεχόντων με σκοπό το μοίρασμα των σκέψεων και των συναισθημάτων για τα θέματα του σεμιναρίου
Θέματα:

Κώδικας ηθικής, δεοντολογίας και πρακτικής (εστίαση στη θεραπευτική σχέση) στην Ελλάδα και άλλες χώρες, στη Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας, Ψυχολογία, Ψυχοθεραπεία, Ψυχιατρική. Προστατεύει; Περιορίζει;…
Η θεραπευτική σχέση στο πρίσμα διάφορων θεραπευτικών προσεγγίσεων
Παράγοντες που συμβάλουν στη δημιουργία καλού «θεραπευτικού κλίματος» και στη συνοχή της θεραπευτικής σχέσης. Και όχι…
Βασικές τεχνικές και δεξιότητες επικοινωνίας του επαγγελματία που συντελούν στην ενίσχυση της θεραπευτικής σχέσης. Αρκούν;…
Καλή και κακοποιητική θεραπευτική σχέση!...
Διευκολυντικοί και ανασταλτικοί παράγοντες στη «θεραπευτική συμμαχία»
Ο συναισθηματικός κόσμος θεραπευόμενου και θεραπευτή
Υπάρχει διαφοροποίηση στη δημιουργία και εδραίωση της θεραπευτικής σχέσης στα πλαίσια της ατομικής συνεδρίας (δια ζώσης και τηλεφωνικής), ομαδική συμβουλευτική/ψυχοθεραπεία, και στις συνεδρίες με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών (βιντεοκλήσεις, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο )
Η ιδιότητα του θεραπευόμενου και του θεραπευτή στη σύγχρονη Ελλάδα της κρίσης (και μη!). Ενδημικά χαρακτηριστικά…
Εισηγήτρια:
Αλεξάνδρα Γεωργίου
Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Integrative Counselling, COSCA) / Εκπαιδευτικός


ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ


Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ή φοιτητές, οι οποίοι εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν με τη μέθοδο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.
Το σεμινάριο διαρκεί 3 ώρες, εστιάζοντας στο θεωρητικό υπόβαθρο, στους τομείς διαφοροποίησης, στο σχεδιασμό μιας τέτοιας διδασκαλίας, στη σύγκριση της παραδοσιακής και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και στην προσαρμογή των μαθημάτων.

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, υλικό και βιβλιογραφία.

Κόστος 40 ευρώ

Για φοιτητές-ανέργους 30 ευρώ



Περιορισμένος αριθμός ατόμων.


Εισηγήτρια Μαρία Κωνσταντινοπούλου





ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ 'ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ'


Το να είσαι διαφορετικός από το ''μέσο όρο'', για κάποιους φαντάζει τελείως ξένο. Για κάποιους άλλους είναι ένα θέμα ταμπού που δεν το αγγίζουν, δεν το συζητούν. Το θέμα όμως είναι πως η διαφορετικότητα υπάρχει και αποτελεί είναι μεγάλο μέρος της καθημερινότητας όλων μας.

Ένας από τους βασικούς ρόλους της οικογένειας είναι να διδάξει στα παιδιά το σεβασμό και την αποδοχή των 'ιδιαίτερων' ατόμων. 



Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς, είναι διάρκριας 1.5 ώρας και είναι χωρισμένο σε τρία μέρη: 

Εισήγηση

Βιωματικές ασκήσεις

Ερωτήσεις-Διάλογο



Εισηγήτρια: Μαρία Κωνσταντινοπούλου