Junior Συναισθηματοϊστορίες 2-5 ετών

 Η συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, κυρίως στα πρώτα χρόνια της ζωής τους, αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς εκπαιδευτικούς στόχους. Είναι πολύ σημαντικό να βοηθήσουμε τα παιδιά να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους, να τα κατανοούν και να τα διαχειρίζονται με εποικοδομητικό τρόπο. 

Για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητες συγκεκριμένες παρεμβάσεις έτσι ώστε τα παιδιά να καταφέρουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να εκπαιδευτούν συναισθηματικά. Το συγκεκριμένο εργαστήρι στοχεύει σε αυτόν ακριβώς τον τομέα. Στην ανάπτυξη δηλαδή των συναισθημάτων. Ξεκινώντας από τα βασικά συναισθήματα όπως θυμό, φόβο, λύπη, ντροπή συνεχίζουμε και με άλλα δευτερεύοντα συναισθήματα όπως απογοήτευση, ανακούφιση, ζήλια κλπ. 

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί από παιδοψυχολόγο και απευθύνεται σε ηλικίες παιδιών 2-5 ετών. Σαν κύριο στόχο έχει τα παιδιά να μπορέσουν να απελευθερωθούν, να εκφραστούν και να αναγνωρίσουν διάφορα συναισθήματα. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως όλα τα συναισθήματα είναι αποδεκτά και πως είναι πολύ σπουδαίο να μάθουμε να τα εξωτερικεύουμε. Οι δραστηριότητες οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν είναι η αφήγηση παραμυθιού, η δραματοποίηση, η μουσική, η ζωγραφική και διάφορα άλλα υλικά. 

Δευτέρα 5:30-6:20

Συντονίστρια η Μαρία Κωνσταντινοπούλου

Η Μαρία Κωνσταντινοπούλου γεννήθηκε  και μεγάλωσε στην Αθήνα μέχρι τα 8 της χρόνια. Κατόπιν έζησε στο Βερολίνο μέχρι τα 13 της. 
Σπούδασε Ψυχολογία και έκανε μεταπτυχιακό στην Παιδοψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στη Συμβουλευτική Ψυχολογία καθώς και στην ψυχοθεραπεία με άμμο (Sandtray therapy). Επιπλέον μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική αγωγή, με έμφαση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς.
Εκπαιδεύτηκε στον Πανελλήνιο Σύλλογο Σχολών Γονέων της Μαρίας Χουρδάκη στην εκπαίδευση και τον συντονισμό Σχολών Γονέων. Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στη Διαχείριση Προβλημάτων της Σχολικής Τάξης, στις Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στο Ειδικό Πρόγραμμα Παρέμβασης βασισμένο στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, στα Βασικά εργαλεία για την διαχείριση συμπεριφοράς στο Σχολείο και την παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.
Έχει παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Ομαδική Ανάλυση, κατέχει επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) και του Ερωτηματολογίου Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων (ΕΔΕΠΠΕ). Έχει συμμετάσχει στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο  ''Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε'' και είναι ομότιμο μέλος του του Συλλόγου Ελλήνων Ενήλικων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ.
Έχει σπουδάσει υποκριτική θεάτρου και έχει ασχοληθεί με το θεατρικό παιχνίδι και τις παιδικές ομάδες θεάτρου.Έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση και ως προς την προσωπική της ανάπτυξη, έχει κάνει 11 χρόνια ψυχοθεραπεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και ενηλίκων και ως ειδική παιδαγωγός σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ενώ παράλληλα συντονίζει ομάδες γονέων. 

Οργανώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην συναισθηματική αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών. Διατηρεί το ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στην Ηλιούπολη αρχήΖΩ και αρχήΖΩ junior. Τέλος αρθρογραφεί αναλύοντας θέματα δυσκολιών μάθησης και ψυχολογίας σε διάφορους ιστότοπους.