Junior Αισθητηριακό παιχνίδι-Messy play 2-5 ετών


Δεν υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος προκειμένου να παίξουμε με τις αισθήσεις μας. Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι μόνο να αφήσουμε τα παιδιά να εξερευνήσουν και να πειραματιστούν με διαφορετικά αντικείμενα και πρώτες ύλες χωρίς να τα περιορίσουμε ή να περιμένουμε απαραίτητα κάποιο τελικό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, παρόλο που τα παιχνίδια μπορούν να είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικά για τα παιδιά, όπως ένα σπιτάκι ή κούκλες, ταυτόχρονα έχουν έναν σχετικό περιορισμό  στον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Από την άλλη, η ενασχόληση με υλικά όπως , νερό, μπογιές, ζύμη, άμμο, οδοντόκρεμα, αφρό κλπ, βοηθάει τα παιδιά να φαντασιωθούν, να εξερευνήσουν, να γνωρίσουν νέες υφές και υλικά και να κατανοήσουν τις αισθήσεις τους καλύτερα. Ενθαρρύνει την επικοινωνία και την ανάπτυξη της ομιλίας,  βοηθάει στη συγκέντρωση της προσοχής, καλλιεργεί διάφορες δεξιότητες, βοηθάει στο ανεξάρτητο παιχνίδι, στη διέγερση της περιέργειας και τέλος στην ενίσχυση των γνώσεων των παιδιών.

Τρίτη 5:00-5:50

Συντονίστρια η Μαρία Κωνσταντινοπούλου

Η Μαρία Κωνσταντινοπούλου γεννήθηκε  και μεγάλωσε στην Αθήνα μέχρι τα 8 της χρόνια. Κατόπιν έζησε στο Βερολίνο μέχρι τα 13 της. 
Σπούδασε Ψυχολογία και έκανε μεταπτυχιακό στην Παιδοψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στη Συμβουλευτική Ψυχολογία καθώς και στην ψυχοθεραπεία με άμμο (Sandtray therapy). Επιπλέον μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική αγωγή, με έμφαση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς.
Εκπαιδεύτηκε στον Πανελλήνιο Σύλλογο Σχολών Γονέων της Μαρίας Χουρδάκη στην εκπαίδευση και τον συντονισμό Σχολών Γονέων. Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στη Διαχείριση Προβλημάτων της Σχολικής Τάξης, στις Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στο Ειδικό Πρόγραμμα Παρέμβασης βασισμένο στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, στα Βασικά εργαλεία για την διαχείριση συμπεριφοράς στο Σχολείο και την παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.
Έχει παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Ομαδική Ανάλυση, κατέχει επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) και του Ερωτηματολογίου Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων (ΕΔΕΠΠΕ). Έχει συμμετάσχει στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο  ''Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε'' και είναι ομότιμο μέλος του του Συλλόγου Ελλήνων Ενήλικων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ.
Έχει σπουδάσει υποκριτική θεάτρου και έχει ασχοληθεί με το θεατρικό παιχνίδι και τις παιδικές ομάδες θεάτρου.Έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση και ως προς την προσωπική της ανάπτυξη, έχει κάνει 11 χρόνια ψυχοθεραπεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και ενηλίκων και ως ειδική παιδαγωγός σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ενώ παράλληλα συντονίζει ομάδες γονέων. 

Οργανώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην συναισθηματική αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών. Διατηρεί το ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στην Ηλιούπολη αρχήΖΩ και αρχήΖΩ junior. Τέλος αρθρογραφεί αναλύοντας θέματα δυσκολιών μάθησης και ψυχολογίας σε διάφορους ιστότοπους.