Γνωρίστε την ομάδα του αρχήΖΩ

Γνωρίστε την ομάδα του αρχήΖΩ

Μαρία Κωνσταντινοπούλου

Η Μαρία Κωνσταντινοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα μέχρι τα 8 της χρόνια. Κατόπιν έζησε στο Βερολίνο μέχρι τα 13 της.

Σπούδασε Ψυχολογία και έκανε μεταπτυχιακό στην Παιδοψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στη Συμβουλευτική Ψυχολογία καθώς και στην ψυχοθεραπεία με άμμο (Sandtray therapy). Επιπλέον μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική αγωγή, με έμφαση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς.

Εκπαιδεύτηκε στον Πανελλήνιο Σύλλογο Σχολών Γονέων της Μαρίας Χουρδάκη στην εκπαίδευση και τον συντονισμό Σχολών Γονέων. Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στη Διαχείριση Προβλημάτων της Σχολικής Τάξης, στις Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στο Ειδικό Πρόγραμμα Παρέμβασης βασισμένο στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, στα Βασικά εργαλεία για την διαχείριση συμπεριφοράς στο Σχολείο και την παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.

Έχει παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Ομαδική Ανάλυση, κατέχει επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) και του Ερωτηματολογίου Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων (ΕΔΕΠΠΕ). Έχει συμμετάσχει στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο ”Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε” και είναι ομότιμο μέλος του του Συλλόγου Ελλήνων Ενήλικων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ.

Έχει σπουδάσει υποκριτική θεάτρου και έχει ασχοληθεί με το θεατρικό παιχνίδι και τις παιδικές ομάδες θεάτρου. Έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση και ως προς την προσωπική της ανάπτυξη, έχει κάνει 11 χρόνια ψυχοθεραπεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.

Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και ενηλίκων και ως ειδική παιδαγωγός σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ενώ παράλληλα συντονίζει ομάδες γονέων. Είναι η συγγραφέας του παραμυθιού ”Ο Σέλτον ανησυχεί”, το οποίο βοηθάει τα παιδιά στην διαχείριση του διαζυγίου και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κίτρινο Πατίνι.
Οργανώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην συναισθηματική αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών. Διατηρεί το ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στην Ηλιούπολη αρχήΖΩ και αρχήΖΩ junior. Πρόσφατα ίδρυσε τον πρώτο ελληνικό Σύλλογο Επιλεκτικής Αλαλίας ΕΣΕΑΛ, στον οποίο και είναι πρόεδρος. Τέλος, αρθρογραφεί αναλύοντας θέματα δυσκολίων μάθησης και ψυχολογίας σε διάφορους ιστότοπους.

Μαρία Τομαή

Η Μαρία Τομαή γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει λάβει το μεταπτυχιακό της τίτλο στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου από το Πανεπιστήμιο Paris Descartes της Σορβόννης.

Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στην ¨Κλινική Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου¨ και στην ¨Ειδική Αγωγή: Δυσκολίες Μάθησης – Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Παρέμβαση¨ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Έχει παρακολουθήσει το Ψυχοπαιδαγωγικό Πρόγραμμα ¨Friends’ play¨ για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών, τα εξειδικευμένα εργαστήρια στη Γνωσιακή/συμπεριφορική θεραπεία παιδιών και εφήβων της ¨Εταιρείας Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών¨ (ΕΓΣΣ), το ¨Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα Κατάρτισης & Επιμόρφωσης στον Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1¨ της Πανελλήνιας Ένωσης Αγώνος κατά του Νεανικού Διαβήτη (ΠΕΑΝΔ), ενώ έχει πάρει μέρος σε μεγάλο αριθμό συνεδρίων και ημερίδων σχετικά με την Ψυχολογία του παιδιού και της οικογένειας και την Ειδική Αγωγή.

Έχει συνεργαστεί με δομές ψυχικής υγείας όπως το Κέντρο Παιδιού & Εφήβου, την Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (ΕΠΑΨΥ), το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων ¨Αγία Σοφία¨, το Αντικαρκινικό Νοσοκομείο ¨Μεταξά¨, το Κέντρο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού CIO Paris Ouest της Académie de Paris, την Association B-aba Autisme στο Παρίσι, κ.α.

Σήμερα εργάζεται ως ψυχολόγος παιδιών και εφήβων και ως ειδική παιδαγωγός, ενώ παράλληλα εκπαιδεύεται στη Διάγνωση και Ψυχοθεραπεία Παιδιού και Εφήβου στο Ινστιτούτο Εκπαίδευσης και Έρευνας στη Συστημική Ψυχοθεραπεία ¨Λόγω Ψυχής¨.

Πένυ Κεφαλά

Η Πένυ Κεφαλά είναι απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Από τα πρώτα βήματα της επαγγελματικής της σταδιοδρομίας επεδίωξε την περαιτέρω επιμόρφωσή της, με στόχο να ανταποκρίνεται βέλτιστα στις εκπαιδευτικές, ψυχοκινητικές και ψυχοκοινωνικές ανάγκες παιδιών και ενηλίκων με ειδικές μαθησιακές, νοητικές, κινητικές και κοινωνικές δυσκολίες. Εποπτεύεται από καταξιωμένους εργοθεραπευτές και έχει ολοκληρώσει την ατομική και ομαδική της ψυχοθεραπεία έπειτα από 8 χρόνια.

Συνεργάζεται χρόνια ως παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια με ιδιωτικά ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα ειδικών θεραπειών, ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί σε ψυχιατρικές δομές με ενήλικες στο “Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής (Ψ.Ν.Α.)” , στην “Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αιγινήτειο Νοσοκομείο” , στην Ψυχιατρική Κλινική “Σινούρη”, καθώς και στην Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών “Πόρτα Ανοιχτή ” με άτομα με κινητικές και νοητικές αναπηρίες.

Είναι πιστοποιημένη Marte Meo Therapist, μέθοδος η οποία αποσκοπεί στην δημιουργία σχέσεων ασφαλούς σύνδεσης στην ανάπτυξη θετικής επικοινωνίας, καθώς και στην συναισθηματική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών. Έπειτα έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της στο Life Coach στο “Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών”. Εκπαιδεύεται στις Αρχές Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς με συνεχή εποπτεία από πιστοποιημένο αναλυτή Συμπεριφοράς. Καθώς, έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση στο “Παιδιατρικό Ινστιτούτο ΠΑΙΔ.Ι” και την Sherborne Developmental Movement, μέθοδος κινησιοπαιδαγωγικής αγωγής. Επιπροσθέτως, έχει εκπαιδευτεί στην Εκμάθηση Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, στην Θεραπευτική Ιππασία – Ιπποθεραπεία (Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε) στον Πανελλήνιο Σύλλογο θεραπευτικής ιππασίας και ιπποθεραπείας, , όπου έχει εργαστεί για χρόνια εφαρμόζοντας τις μεθόδους. Ακόμη είναι εκπαιδευμένη στην δομημένη εκπαίδευση (TEACCH).

Έπειτα από πολυετή εμπειρία σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, κινητικές και αναπτυξιακές διαταραχές, ενήλικες και ψυχιατρικούς ασθενείς συνεχίζει να επιδεικνύει μεγάλο ενδιαφέρον για την επίδραση του παιχνιδιού στην ανάπτυξη του συναισθήματος και των ψυχοκινητικών δεξιοτήτων κατά την παιδική ηλικία και όχι μόνο. Επιπλέον, αρθρογραφεί στην ιστοσελίδα www.epitrapaizoume.gr για επιτραπέζια παιχνίδια που ενισχύουν γνωστικές, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες.

Χρυσάνθη Μυρτώ Παναρίτη

Η Παναρίτη Χρυσάνθη Μυρτώ είναι απόφοιτη του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας και η επαγγελματική της εμπειρία ξεκινά από το 2016 με τη φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση παιδιών με εγκεφαλική παράλυση, ψυχιατρικές/ αναπτυξιακές διαταραχές και στο φάσμα του αυτισμού. Εργάζεται ως εμψυχώτρια στο Μουσείο Συναισθημάτων ενώ ακόμη συντονίζει  εργαστήρια θεατρικού παιχνιδιού και σωματικής έκφρασης σε διάφορα εκπαιδευτικά κέντρα/ φορείς.

Έχει ολοκληρώσει τον τριετή κύκλο σπουδών Θεατρικό Παιχνίδι και Παιδαγωγική του Θεάτρου στο ‘’Σχολείο Παιχνιδιού’’ ενώ ακόμη έχει παρακολουθήσει μαθήματα σωματικού θεάτρου στον χώρο ‘’Πλεύσις”. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο Pilates και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια χοροθεραπείας από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Χοροθεραπευτών. Από το 2015 παρακολουθεί σεμινάρια αφρικάνικου χορού σε Ελλάδα, Ισπανία και χώρες της Αφρικής. Κίνητρό της, ο χορός και η μουσική σαν μέσο κινητικής εξέλιξης των παιδιών και ανάπτυξης τους κοινωνικά και συναισθηματικά.

Δημήτρης Καραντινόπουλος

O Δημήτρης Καραντινόπουλος σπούδασε ζωγραφική, multimedia και παιδαγωγικά στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, από όπου αποφοίτησε με άριστα. Πήρε το μεταπτυχιακό του στο Graphic Design από το University of the Arts London, με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφίων, καθώς και το βραβέιο ΕΚΟ για αριστούχους φοιτητές Καλών Τεχνών.

Μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και τη διαφοροποιημένη διδασκαλία.

Έκανε residency στο HISK Academie in Antwerp, Belgium με θέμα την Τέχνη σε δημόσιο χώρο. Συμμετείχε στο τρίμηνο workshop “Flesh” με θέμα την Video Art στην ΑΣΚΤ και στο εξάμηνο workshop “H κατασκευή του μέσου ανθρώπου» στο Bios και έχει παρουσιάσει εργασία του στα πλαίσια της έκθεσης VideoArt του Εθνικού Μουσείου Σύχρονης Τέχνης.

Έργα του έχουν παρουσιαστεί σε εκθέσεις και φεστιβάλ σε Ελλάδα, Αγγλία, Σκωτία, Ισπανία και Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Έχει δουλέψει σε παραγωγές για το Εθνικό Θέατρο, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης , το Θέατρο Από Κοινού, το Θέατρο Χυτήριο. Συνεργάζεται ως γραφίστας σε εκδοτικό οίκο και έχει εικονογραφήσει τρία παιδικά βιβλία.

Έχει δουλέψει σε ομάδες εικαστικών για παιδιά με ειδικές ανάγκες, και έχει συνδιοργανώσει παιδικό καλοκαιρινό πρόγραμμα δημιουργικών δραστηριοτήτων.

Διδάσκει εικαστικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εργάζεται ως καθηγητής ζωγραφικής σε σχολές και εργαστήρια τέχνης για παιδιά και ενήλικες.

Κωστής Βιδάκης

Ο Κωστής Βιδάκης είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επιστημών Υγείας και Πρόνοιας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Έχει εργαστεί στον ψυχιατρικό τομέα, στη Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης Κ.Κ.Ψ.Υ Βύρωνα, του Αιγινητείου Νοσοκομείου, στα πλαίσια πρακτικής άσκησης, όπου εργάστηκε με χρόνια, ψυχικά πάσχοντες ασθενείς και κυρίως με ενήλικες που είχαν διαγνωσθεί με σχιζοφρένεια και σχιζοσυναισθηματικές διαταραχές. Ακόμη, στο 1o Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Δραπετσώνας, με παιδιά που είχαν διαγνωσθεί με αυτισμό, νοητική υστέρηση, σύνδρομο Down και εγκεφαλική παράλυση, όπου είχε την ευκαιρία να εμβαθύνει περισσότερο στο ρόλο της εργοθεραπείας στα Ειδικά Σχολεία και την εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο Β΄ Κέντρο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων Ζωγράφου, αλλά και εθελοντική εργασία σε καλοκαιρινά προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης του Ειδικού Σχολείου Ρεθύμνου.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εργοθεραπευτής σε ιδιωτικά κέντρα θεραπειών με παιδιατρικό πληθυσμό, ενώ παράλληλα εποπτεύεται από έμπειρους εργοθεραπευτές από την αρχή της επαγγελματικής του πορείας μέχρι και σήμερα. Στα πλαίσια της συνεχούς εκπαίδευσης και εξειδίκευσης των θεραπειών στο παιδιατρικό τομέα, έχει παρακολουθήσει και σεμινάρια που αφορούν τον “Αυτισμό και τις τεχνικές παρέμβασης”, τις “Παιδικές φοβίες και τις διαταραχές άγχους στα παιδιά”, τις “Τεχνικές αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών και Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)”. Έχει παρακολουθήσει ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης και εποπτειών παιδιατρικής εργοθεραπείας, συνέδριο με θέμα τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, σεμινάριο με θέμα την “Εργοθεραπευτική εκτίμηση παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές” από την Α’ Ψυχιατρική Κλινική του ΕΚΠΑ, καθώς επίσης έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (SI) από τον κ. Δημήτριο Μυλωνάδη.

Έμμα Φωτάκη

Η Έμμα Φωτάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας, του Παντείου Πανεπιστημίου.

Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πειραιά, καθώς και την πτυχιακή της, υπό την εποπτεία του καθηγητή της Ψυχολογίας της Πειραματικής και Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς, Ρόμπερτ Μέλλον.
Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά προγράμματα, που αφορούν στις διαταραχές άγχους στα παιδιά και τους εφήβους στο ΕΚΠΑ, και στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών Παναγιώτη και Αγλαϊας Κυριακού.

Έχει συμμετάσχει στο τριετές εργαστήριο Θεατρικού Παιχνιδιού Παιδαγωγικής Θεάτρου στο Σχολείο Παιχνιδιού, και από το 2020, εκπαιδεύεται στην Παιγνιοθεραπεία, στο Ψυχοθεραπευτικό και Εκπαιδευτικό κέντρο δια βίου μάθησης, «το Έρμα». Έχει συμμετάσχει σε βιωματικά εργαστήρια και εκπαιδευτικά σεμινάρια Μη βίαιης Επικοινωνίας, Μουσικοκινητικής, καθώς και σε θεραπευτικές ομάδες διαλογισμού και μουσικής.

Συνεργάζεται ως Ψυχολόγος με ιδιωτικά κέντρα θεραπειών, παρέχοντας ατομικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

Έχει εργαστεί με ομάδες παιδιών και ενηλίκων με νοητική υστέρηση, σε κέντρα θεραπειών και ΚΔΑΠ, ενώ στο παρόν συνεργάζεται με το Μουσείου Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας, εμψυχώνοντας τα εκπαιδευτικά εργαστήρια του μουσείου. Επίσης, έχει εργαστεί με παιδιά και ενήλικες ΑμεΑ, στην Σουηδία, παρέχοντας ψυχοκοινωνική υποστήριξη σε Δομές Ψυχικής Υγείας, υποστηρίζοντας προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης. Έχει εργαστεί εθελοντικά σε δομές για την υποστήριξη προσφύγων και μεταναστών, ενώ στο παρόν οργανώνει κύκλους γυναικών ,με στόχο την ενδυνάμωση, μέσα από την καλλιτεχνική έκφραση.

Ως προς την προσωπική της ανάπτυξη, βρίσκεται σε ατομική ομάδα Ψυχοθεραπείας-Δραματοθεραπείας, καθώς επίσης και υπό την συνεχή εποπτεία από Ψυχολόγο -Παιγνιοθεραπεύτρια.

Στέλλα Καρατζόγλου

Η Στέλλα Καρατζόγλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και αδειούχος Γνωστική Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεύτρια (CBT) ενηλίκων, παίδων και εφήβων. Ολοκλήρωσε με επιτυχία το μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Γνωστική και Κλινική Νευροψυχολογία” στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου της Γαλλίας. Έχει ειδικευτεί στην Ιατρική ψυχολογία και στην Εφηβική ιατρική στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. Ακόμα, έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα Παιδοψυχολογίας , Ειδικής αγωγής και διαπαιδαγώγησης σε Νευροαναπτυξιακές και Αισθητηριακές Διαταραχές από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και το τμήμα Παιδαγωγικών σπουδών του ΕΚΠΑ.

Έχει παρακολουθήσει και συμμετάσχει σε πλήθος σεμιναρίων, συνεδρίων και σειρές μαθημάτων από διεθνείς πανεπιστήμια και οργανισμούς. Ως ψυχοθεραπεύτρια, έχει εκπαιδευτεί περαιτέρω στην κλινική ψυχοπαθολογία, στην ψυχοθεραπεία αποδοχής ατόμων LGBTQIA+, στην ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη κακοποιημένων γυναικών και σε άλλες προσεγγίσεις τρίτης γενιάς CBT. Τα νευροδιαφορετικά άτομα είναι ένας πληθυσμός με τον οποίον απολαμβάνει να συνεργάζεται. Στο παρόν, εκπαιδεύεται στην Kλινική εποπτεία από την BPS (The British psychological Society) και στην Εικαστική ψυχοθεραπεία με τη μέθοδο Vera Vasarhelyi σύμφωνα με το πρότυπο QTL της ACTA – Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στο παρελθόν, έχει εργαστεί ως παράλληλη στήριξη παιδιών και εφήβων με νευροαναπτυξιακές διαταραχές και ως ψυχολόγος σε δομές φροντίδας ηλικιωμένων και κέντρα αποκατάστασης. Στις συνεργασίες της επίσης περιλαμβάνονται νευρολογικές- ψυχιατρικές κλινικές γενικών νοσοκομείων, ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής και κέντρα ψυχικής υγείας.

Συμμετέχει ακόμα, στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων ψυχοκοινωνικής υποστήριξης περιθωριοποιημένων ομάδων, συμπερίληψης και αποστιγματισμού της ψυχικής ασθένειας. Απολαμβάνει να κάνει μετεκπαιδεύσεις και να ανανεώνει τα εργαλεία που χρησιμοποιεί σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες και επιστημονικές δημοσιεύσεις στον χώρο της ψυχολογίας και των νευροεπιστημών.

Επιπλέον εργάζεται ως εισηγήτρια στο Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής ΚΕΨΥΣΥ καθώς και στο Emoducation- Ελληνικό κέντρο συναισθημάτων. Σε συνεργασία με εκπαιδευτικές πλατφόρμες στον χώρο της ψυχικής υγείας, διεξάγει εκπαιδευτικά σεμινάρια, workshops και podcasts. Eίναι τακτικό και ενεργό μέλος της Ελληνικής Νευροψυχολογικής Εταιρείας.

Γιώργος Γερασίμου

O Γιώργος Γερασίμου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πρέβεζα. Είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών. Κατά την διάρκεια της φοίτησης πραγματοποίησε κλινική σε Δημόσια σχολεία, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών και στο γηροκομείο. Πραγματοποίησε πρακτική άσκηση και εθελοντική εργασία στο Νοσοκομείου του Ρίου, όπου εκπαιδεύτηκε στην αποκατάσταση δυσκολιών ασθενών με αφασία και προβλήματα δυσφαγίας.

Παράλληλα ο Γιώργος ολοκλήρωσε την φοίτηση στο Αμερικανικό Κολέγιο, στην διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και επικοινωνίας και την μετεκπαίδευση στην Σχολική Ψυχολογία του ΕΚΠΑ (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι πιστοποιημένος χορηγητής των προγραμμάτων TEACCH (Autism Program), ABA (εφαρμοσμένη ανάλυση συμπεριφορών), PECS( Picture exchange communication system), του συστήματος αξιολόγησης ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ, καθώς και πολλών ακόμη εργαλείων για την παρέμβαση και αποκατάσταση.

Εργάζεται σε θεραπευτικά κέντρα και ειδικά σχολεία τα τελευταία δέκα χρόνια, όπου και έχει αποκτήσει εμπειρία στην αποκατάσταση παιδιών και ενηλίκων που βρίσκονται στο φάρμα του αυτισμού, που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον λόγο και την ομιλία, στην συμπεριφορά, στην διαδοχή κινήσεων και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την ροή του λόγου και τα μπλοκαρίσματα.

Τέλος επί σειρά ετών δουλεύει εποπτικά με τον Dr Ιωάννης Βογινδρούκας, ενώ τα 3 τελευταία χρονιά επόπτης του είναι ο PHD, MSC, BSC, FRCSLT, MCSP, SRP ASHA FELLOW καθηγητή πανεπιστημίου Ηλία Παπαθανασίου.