Γνωρίστε την ομάδα του αρχήΖΩ

Γνωρίστε την ομάδα του αρχήΖΩ

Μαρία Κωνσταντινοπούλου

Η Μαρία Κωνσταντινοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα μέχρι τα 8 της χρόνια. Κατόπιν έζησε στο Βερολίνο μέχρι τα 13 της.

Σπούδασε Ψυχολογία και έκανε μεταπτυχιακό στην Παιδοψυχολογία. Έχει μετεκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στη Συμβουλευτική Ψυχολογία καθώς και στην ψυχοθεραπεία με άμμο (Sandtray therapy). Επιπλέον μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική αγωγή, με έμφαση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς.

Εκπαιδεύτηκε στον Πανελλήνιο Σύλλογο Σχολών Γονέων της Μαρίας Χουρδάκη στην εκπαίδευση και τον συντονισμό Σχολών Γονέων. Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στη Διαχείριση Προβλημάτων της Σχολικής Τάξης, στις Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στο Ειδικό Πρόγραμμα Παρέμβασης βασισμένο στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, στα Βασικά εργαλεία για την διαχείριση συμπεριφοράς στο Σχολείο και την παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.

Έχει παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Ομαδική Ανάλυση, κατέχει επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) και του Ερωτηματολογίου Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων (ΕΔΕΠΠΕ). Έχει συμμετάσχει στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση, με τίτλο ”Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε” και είναι ομότιμο μέλος του του Συλλόγου Ελλήνων Ενήλικων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ.

Έχει σπουδάσει υποκριτική θεάτρου και έχει ασχοληθεί με το θεατρικό παιχνίδι και τις παιδικές ομάδες θεάτρου. Έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση και ως προς την προσωπική της ανάπτυξη, έχει κάνει 11 χρόνια ψυχοθεραπεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.

Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και ενηλίκων και ως ειδική παιδαγωγός σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ενώ παράλληλα συντονίζει ομάδες γονέων. Είναι η συγγραφέας του παραμυθιού ”Ο Σέλτον ανησυχεί”, το οποίο βοηθάει τα παιδιά στην διαχείριση του διαζυγίου και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κίτρινο Πατίνι.
Οργανώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην συναισθηματική αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών. Διατηρεί το ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στην Ηλιούπολη αρχήΖΩ και αρχήΖΩ junior. Πρόσφατα ίδρυσε τον πρώτο ελληνικό Σύλλογο Επιλεκτικής Αλαλίας ΕΣΕΑΛ, στον οποίο και είναι πρόεδρος. Τέλος, αρθρογραφεί αναλύοντας θέματα δυσκολίων μάθησης και ψυχολογίας σε διάφορους ιστότοπους.

Ειρήνη Παπαδιαμαντοπούλου

Η Ειρήνη Παπαδιαμαντοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Φιλοσοφική Σχολή, τμήμα Φ.Π.Ψ.), και ύστερα φοίτησε στο Queen Margaret University (BSc Hons in Logopaedics).

Έχει εκπαιδευτεί στη θεραπευτική ιππασία μέσω της προσέγγισης Hippo Kinisio-Educational Rehabilitation (Hi.K.E.R.), από την Επιστημονική Εταιρεία Θεραπευτικής Ιππασίας και Ιπποθεραπείας Ελλάδος (Ε.Ε.Θ.Ι.Ι.Ε.). Στα πλαίσια του να προσφέρεται θετική εμπειρία στο παιδί, εκπαιδεύτηκε στην κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne Developmental Movement.

Λίγο αργότερα, πήρε μέρος στην εκπαίδευση της μεθόδου Marte Meo, με στόχο να βελτιώσει τον τρόπο που αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους που υποστηρίζει. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει το 9μηνο πρόγραμμα Ανάλυση Συμπεριφοράς του Παντείου Πανεπιστημίου.

Έχει εκπαιδευτεί στο MNRI Dynamic and Postural Reflex Integration program (Svetlana Masgutova Educational Institute), το οποίο αφορά τεχνικές που έχουν σχεδιαστεί για να προάγουν την ενεργοποίηση, ωρίμανση και ολοκλήρωση των πρώιμων αντανακλαστικών του νευρικού συστήματος, και υποστηρίζουν την καλύτερη δυνατή ανάπτυξη του παιδιού.

Χριστίνα Κομπλίτση

Η Χριστίνα Κομπλίτση γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι Λογοθεραπεύτρια και απόφοιτη του Πανεπιστημίου Πατρών (πρώην ΑΤΕΙ Πατρών). Στα πλαίσια απόκτησης του πτυχίου, έχει πραγματοποιήσει κλινική σε Δημόσιο σχολείο, γενικής και ειδικής αγωγής, καθώς και στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, στο Τμήμα Αποκατάστασης. Ακόμη έχει πραγματοποιήσει εξάμηνη πρακτική άσκηση στην Εταιρία Ειδικής Αγωγής Προσέγγιση ΙΚΕ (Ευστράτιος Αλεξάνδρου).

Έχει ολοκληρώσει τον πρώτο ετήσιο κύκλο εποπτικών σεμιναρίων στη Λογοθεραπεία, με εισηγητή τον Κοκμοτό Παναγιώτη (Λογοθεραπευτή MSc) καθώς και τον πρώτο ετήσιο κύκλο εποπτειών Αναπτυξιακής Λογοθεραπείας με εισηγητή τον Ιωάννη Βογινδρούκα (Λογοπεδικός PhD). 

Έχει εκπαιδευτεί στο Γλωσσικό Πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ (Βασική Εκπαίδευση) καθώς και στο Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ) (Βογινδρούκας, Χελάς, 2014). Εν συνεχεία, έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικό σεμινάριο στη χορήγηση, ερμηνεία και θεραπευτικό σχεδιασμό της Συστοιχίας Δοκιμασιών Γλωσσικής Ανάπτυξης για παιδιά, στην ελληνική γλώσσα (ΔΓΑΕ, ΔΕΛ και Εικόνες Δράσης).

Στα πλαίσια συνεχούς επιμόρφωσης, έχει εκπαιδευτεί στο δομημένο πρόγραμμα TEACCH (Autism Program) καθώς και στη μέθοδο Social Stories, με εισηγήτρια την Catherine Faherty.
Ακόμη, έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο 12 εκπαιδευτικών ωρών “Το παιδί με δυσκολίες στην αισθητηριακή επεξεργασία. Από το πρόβλημα στη λύση” με εισηγητή τον Αλεξάνδρου Ευστράτιο (Εργοθεραπευτής S.I.T), το Πρόγραμμα Εισαγωγής στην Παιγνιοθεραπεία, στο ψυχοθεραπευτικό κέντρο “Το Έρμα”, ενώ έχει συμμετάσχει στο Βασικό Σεμινάριο Εντατικής Αλληλεπίδρασης του φορέα ΙΕΕΛ. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει και εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα Palin PCI, το οποίο σχετίζεται με την εκτίμηση και την παρέμβαση στον τραυλισμό.

Τον Ιούνιο του 2022 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου και Πανεπιστημίου Θεσσαλίας “Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου”. Ακόμη, μέσω του προγράμματος ΜΣ, έχει εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί ως επίσημη χορηγήτρια στο Ψυχομετρικό Εργαλείο ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ για την αξιολόγηση δεξιοτήτων προφορικού λόγου και δεξιοτήτων γραμματισμού. Παράλληλα, εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών ως λογοθεραπεύτρια, πραγματοποιώντας ατομικές συνεδρίες αξιολόγησης και θεραπείας σε διαταραχές λόγου και ομιλίας ενώ έχει εργαστεί και σε δημόσιο σχολείο γενικής εκπαίδευσης, παρέχοντας παράλληλη στήριξη. 

Στα πλαίσια συνεχούς επιμόρφωσης, έχει εκπαιδευτεί στο δομημένο πρόγραμμα TEACCH (Autism Program) καθώς και στη μέθοδο Social Stories, με εισηγήτρια την Catherine Faherty.
Ακόμη, έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο 12 εκπαιδευτικών ωρών “Το παιδί με δυσκολίες στην αισθητηριακή επεξεργασία. Από το πρόβλημα στη λύση” με εισηγητή τον Αλεξάνδρου Ευστράτιο (Εργοθεραπευτής S.I.T), το Πρόγραμμα Εισαγωγής στην Παιγνιοθεραπεία, στο ψυχοθεραπευτικό κέντρο “Το Έρμα”, ενώ έχει συμμετάσχει στο Βασικό Σεμινάριο Εντατικής Αλληλεπίδρασης του φορέα ΙΕΕΛ. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει και εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα Palin PCI, το οποίο σχετίζεται με την εκτίμηση και την παρέμβαση στον τραυλισμό.

Τον Ιούνιο του 2022 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου και Πανεπιστημίου Θεσσαλίας “Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου”. Ακόμη, μέσω του προγράμματος ΜΣ, έχει εκπαιδευτεί και πιστοποιηθεί ως επίσημη χορηγήτρια στο Ψυχομετρικό Εργαλείο ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ για την αξιολόγηση δεξιοτήτων προφορικού λόγου και δεξιοτήτων γραμματισμού. Παράλληλα, εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών ως λογοθεραπεύτρια, πραγματοποιώντας ατομικές συνεδρίες αξιολόγησης και θεραπείας σε διαταραχές λόγου και ομιλίας ενώ έχει εργαστεί και σε δημόσιο σχολείο γενικής εκπαίδευσης, παρέχοντας παράλληλη στήριξη.

Ειρήνη Κοσμίδη

Η Ειρήνη Κοσμίδη είναι εργοθεραπεύτρια και απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (πρώην ΑΤΕΙ Αθήνας).  Έχει πραγματοποιήσει κλινική άσκηση στην Ειδική Θεραπευτική Μονάδα Αυτιστικών (Ε.Θ.Μ.Α.), του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών Π. & Α. Κυριακού, στη Πρώιμη Παρέμβαση σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Στα πλαίσια της κλινικής άσκησης εργάστηκε στη Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Κέντρου Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής (Κ.Κ.Ψ.Υ.) Βύρωνα-Καισαριανής της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών και τέλος σε ΚΑΠΗ σε ομάδες για την ενίσχυση της μνήμης. 

Έχει ολοκληρώσει τον 1ο κύκλο εκπαίδευσης στην αισθητηριακή ολοκλήρωση με εισηγήτριες την κα Σαμψωνίδου και την κα Erna Blanche, PhD, OTR/L, FAOTA. University of Southern California (USC). Επιπλέον έχει ολοκληρώσει τον ετήσιο κύκλο εκπαίδευσης και επόπτευσης εργοθεραπευτών στην παιδιατρική εργοθεραπεία με εισηγητή τον κο Αλεξάνδρου. Παράλληλα παρακολουθεί προσωπικές εποπτείες  με καταξιωμένους εργοθεραπευτές/τριες.

Στο πλαίσιο της επιμόρφωσης της, έχει παρακολουθήσει το ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο στην  «Πρώιμη Παρέμβαση στη Βρεφική και Νηπιακή Ηλικία» από την Υπηρεσία Παιδιών και Εφήβων του Κέντρου Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής (Κ.Κ.Ψ.Υ.) Βύρωνα-Καισαριανής και το 1ο επίπεδο της κινησιοπαιδαγωγικής μεθόδου Sherborne Developmental Movement. Συμμετέχει σε συνέδρια και ημερίδες με θέματα την ειδική αγωγή και την ψυχοκοινωνική αποκατάσταση ψυχικά ασθενών.

Χρυσή Παρασκευοπούλου

Η Χρυσή Παρασκευοπούλου είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Στο ίδιο Πανεπιστήμιο συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές με τίτλο «Εφαρμογές της Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση: Εναλλακτικές-Βιωματικές και Ενσώματες Πολυτροπικές Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις», του τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης. 

Έχει παρακολουθήσει ετήσια εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων (Γ.Ν. Γεννηματάς. Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου), και εκπαιδευτικά προγράμματα ψυχοθεραπείας με έμφαση σε ψυχοδυναμικές προσεγγίσεις (Ψ.Ν.Α. Δαφνί, Ινστιτούτο Σχεσιακής και Ομαδικής Ψυχοθεραπείας). Επίσης έχει παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Παιδιά/Έφηβοι στις μέρες Covid-19: Κοινωνική/Συναισθηματική Ενδυνάμωση & Ψυχική Ανθεκτικότητα» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής. Ακόμη έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικό πρόγραμμα στα κοινωνικά ιατρεία Αθήνας σχετικά με την έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας. Αυτή τη στιγμή εκπαιδεύεται ως ψυχοθεραπεύτρια στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Εργαστήρι Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής «Ροδάκινο».

 Έχει συνεργαστεί με τον Ομότιμο Καθηγητή Κλινικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Γρηγόρη Ποταμιάνο, συμμετέχοντας στη συγγραφή συλλογικών συγγραμμάτων με θέμα τις ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις (2019) και την ιστορία της ψυχοθεραπείας (2020), τα οποία κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Παπαζήση. 

Έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία». Έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε σχολικά πλαίσια και ως ψυχολόγος σε σχολικές μονάδες. Επίσης συνεργάζεται με ιδιωτικά πλαίσια ψυχοθεραπείας και ειδικής αγωγής, παρέχοντας συνεδρίες ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής σε παιδιά, έφηβους και ενήλικες.

Μαρία Τομαή

Η Μαρία Τομαή γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, ενώ τα τελευταία έτη έζησε και εργάστηκε στο Παρίσι. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει λάβει το μεταπτυχιακό της τίτλο στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου από το Πανεπιστήμιο Paris V Réne Descartes της Σορβόννης.

Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στην Κλινική Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), στη Γνωσιακή – συμπεριφορική θεραπεία παιδιών και εφήβων της Εταιρείας Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών (ΕΓΣΣ), στο Ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα ¨Friends’ play¨ για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών με σύνδρομο Asperger, κ.α.  

Έχει συνεργαστεί με δομές ψυχικής υγείας όπως το Κέντρο Παιδιού & Εφήβου, την Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (ΕΠΑΨΥ), το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων ¨Αγία Σοφία¨, το Αντικαρκινικό Νοσοκομείο ¨Μεταξά¨, το Κέντρο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού CIO Paris Ouest της Académie de Paris, την Association B-aba Autisme στο Παρίσι, κ.α.

Ίρις Κουτσαφτή – Φράγκου

Η Ίρις Κουτσαφτή – Φράγκου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στο Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς στη Νέα Σμύρνη και έχει εργαστεί εθελοντικά στη μονάδα Ψυχικής Υγείας Εφήβων και Νέων του Γ.Ν.Α. «Γ. Γεννηματάς».

Έχει παρακολουθήσει το μονοετές πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Συστημική Συμβουλευτική του «Περί Ψυχής» και μετεκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο «Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων».

Από τον Νοέμβριο του 2019 εργάζεται ως γραμματέας στο ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο «αρχήΖΩ».

Δέσποινα Δώδου

Η Δέσποινα Δώδου σπούδασε Παιδαγωγική θεάτρου και βοηθός βρεφονηπιοκόμου σε Λάρισα και Αθήνα,στο θέατρο της ημέρας και στην ομάδα ψυχοπαιδαγωγικής ενημέρωσης και εμψύχωσης “Έκφραση” του κ. Λάκη Κουρετζή.

Εργάζεται από το 2011 ως βοηθός βρεφονηπιοκόμου και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού σε ιδιωτικούς και δημόσιους παιδικούς σταθμούς, δημοτικές πολιτιστικές λέσχες και ιδιωτικούς χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών αναλαμβάνοντας επίσης την καλλιτεχνική/μουσική επιμέλεια παιδικών σχολικών παραστάσεων.

Έχει συμμετάσχει στην πιλοτική εφαρμογή του πρότυπου παιδαγωγικού συστήματος “open system” με στόχο την προσέγγιση των παιδιών μέσω της παιδαγωγικής θεάτρου και την επιμόρφωση των παιδαγωγών σχετικά με την εφαρμογή αυτής της μεθόδου στην καθημερινότητα του σχολικού περιβάλλοντος.
Επίσης συμμετείχε σε ανοικτά θεατρικά παιχνίδια, αφήγηση μουσικού παραμυθιού και θεατρικές παραστάσεις παιδιών και ενηλίκων. Παράλληλα συνεχίζει να ανατροφοδοτεί την παιδαγωγική και θεατρική της ιδιότητα συμμετέχοντας σε θεατρικές ομάδες και σε πλήθος σεμιναρίων παιδαγωγικής θεάτρου, χοροθεάτρου, φωνητικής και δημιουργικής γραφής.

Στο πλαίσιο του ενδιαφέροντος της για την παιδαγωγική και την τέχνη, ολοκληρώνει κύκλο σπουδών στην Σχολή Αφηγηματικής Τέχνης Αθηνών.

Καλλιόπη Κυριακάκη

Η Καλλιόπη Κυριακάκη σπούδασε αρχικά βρεφοκόμος, έπειτα νηπιαγωγός και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Ασχολείται με παιδιά  που αντιμετωπίζουν κοινωνικοσυναισθηματικές δυσκολίες και  φοβίες.

Της αρέσουν οι τέχνες και η μαγειρική. Είναι συντονίστρια σε ομάδες παιδικής μαγειρικής  και της αρέσουν πολύ και οι εξορμήσεις, η επαφή με τη φύση.

Δημήτρης Καραντινόπουλος

O Δημήτρης Καραντινόπουλος σπούδασε ζωγραφική, multimedia και παιδαγωγικά στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, από όπου αποφοίτησε με άριστα. Πήρε το μεταπτυχιακό του στο Graphic Design από το University of the Arts London, με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφίων, καθώς και το βραβέιο ΕΚΟ για αριστούχους φοιτητές Καλών Τεχνών.

Μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και τη διαφοροποιημένη διδασκαλία.

Έκανε residency στο HISK Academie in Antwerp, Belgium με θέμα την Τέχνη σε δημόσιο χώρο. Συμμετείχε στο τρίμηνο workshop “Flesh” με θέμα την Video Art στην ΑΣΚΤ και στο εξάμηνο workshop “H κατασκευή του μέσου ανθρώπου» στο Bios και έχει παρουσιάσει εργασία του στα πλαίσια της έκθεσης VideoArt του Εθνικού Μουσείου Σύχρονης Τέχνης.

Έργα του έχουν παρουσιαστεί σε εκθέσεις και φεστιβάλ σε Ελλάδα, Αγγλία, Σκωτία, Ισπανία και Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Έχει δουλέψει σε παραγωγές για το Εθνικό Θέατρο, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης , το Θέατρο Από Κοινού, το Θέατρο Χυτήριο. Συνεργάζεται ως γραφίστας σε εκδοτικό οίκο και έχει εικονογραφήσει τρία παιδικά βιβλία.

Έχει δουλέψει σε ομάδες εικαστικών για παιδιά με ειδικές ανάγκες, και έχει συνδιοργανώσει παιδικό καλοκαιρινό πρόγραμμα δημιουργικών δραστηριοτήτων.

Διδάσκει εικαστικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εργάζεται ως καθηγητής ζωγραφικής σε σχολές και εργαστήρια τέχνης για παιδιά και ενήλικες.